Основні напрями реалізації мультикультуралізму у професійній підготовці викладачів у США
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2018.152960Ключові слова:
культура, мультикультурний, багатоетнічний, навколишнє середовище, навчальний план, освіта.Анотація
Мета роботи – дослідити професійну підготовку майбутніх вчителів у США та Канаді для роботи в багатокультурному освітньому середовищі. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні компаративного та аналітичного методів у дослідженні праць американських та канадських вчених, присвячених питанням етнокультурного розмаїття навчального середовища сучасних навчальних закладів та спроб їх вирішення з точки зору толерантного ставлення до роботи з багатонаціональними та мультикультурними студентами. Наукова новизна полягає в аналізі концептуальних та емпіричних досліджень американських та канадських авторів, які досі не були висвітлені в українській пресі. Висновки. В результаті дослідження показано, що програми підвищення кваліфікації вчителів американських коледжів та університетів, навчальні плани та політика навчальних закладів зазнають змін з метою зосередження уваги на різноманітті етнічного складу студентів та вчителів, а також відображають основні вимоги до цілей та завдань багатокультурної освіти.
Посилання
Avery, P., & Walker, C. (1993). Prospective teachers’ perceptions of ethnic and gender differences in aca-demic achievement. Journal of Teacher Education. 44 (l). P. 27-37. [in English]
Bakhov, I. S. (2013). Multicultural education of the U.S. in fundamental legislative acts. World Applied Sci-ences Journal 27 (Education, Law, Economics, Language and Communication). 28-31. [in English]
Banks, J.A. & C.A.M. Banks. (2000). Approaches to multicultural curriculum reform. Multicultural education: Issues and perspectives. Needham Heights, MA: Allyn & Bacon. P. 195-214. [in English]
Baptiste, H., & Baptiste, M. (1980). Competencies toward multiculturalism. Multicultural teacher education: Preparing teacher educators to provide educational equity. Washington, DC: American Association of College for Teacher Education. 405 p. [in English]
Bennet, C.L, Cole, D., & Thomson, J.N. (1999). Teacher education in a collaborative multicultural class-room: Implications for critical-mass-minority and all-minority classes at a predominantly White university. C. L Bennet (Chair), Project TEAM. Symposium conducted at the meeting of the American Educational Research Association, Montreal, Canada. 506 p. [in English]
Casrto, A. J. (2014). The role of teacher education in preparing teachers for critical multicultural citizenship. Journal of Social Stidies Research 38(4):189-203.
Cochran-Smith, M. & Fries, K (2001). Sticks, stones, and ideology: The discourse of teacher education. Educational Researcher. 30 (8). 3-15. [in English]
Cochran-Smith, M. (1995). Color blindness and basket making are not the answers: Confronting the di-lemmas of race, culture, and language diversity in teacher education. American Educational Research Journal. 32 (3). 493-522. [in English]
Darling-Hammond, L., & Sclan, E.M. (1996). Who teaches and why. Handbook of research on teacher education. New York: Simon & Schuster. 67-101.
Gay, G. (2008). The importance of Multicultural Education. In David J. Flinders & Stephen J. Thompson (eds). The Curriculum Studies Reader. Routledge. [in English]
Gollnick, D. M., & Chinn, P.C. (2006). Multicultural education in a pluralistic society. New Jersey: Merrill Prentice Hall. 404 p. [in English]
Gordon, B. (2006). Knowledge construction, competing critical theories, and education. In J. Banks, & C.A.M. Banks. Handbook of research on multicultural education. San Francisco: Jossey-Bass. P. 184-202. [in English]
Grant, С & Secada, W. (1990). Preparing teachers for diversity. Handbook of research on multicultural education. Old Tappan, NJ: Macmillan. P. 403-422. [in English]
Graue, E., & Grant, C. (2002). Questions, calls, and conversations for researchers in teacher education. Journal of Teacher Education. 52 (2). [in English]
Holovatyi, M. (2014). Multiculturalism as a means of nations and countries interethnic unity achieving. Economic Annals-XXI, 11-12, 15-18. [in English]
Kotenko, О. V. (2008). Multicultural education of teachers. Bulletin of postgraduate education: a collection of scientific works. Issue 7. 66 - 73. [in Ukrainian]
Ladson-Billings, G. & Tate, W.F. (1995). Toward a critical race theory of education. Teachers College Rec-ord. (97). P. 47-68. [in English]
Levinson, M. (2009). Mapping multicultural education. In Harvey Siegel (ed.), The Oxford Handbook of philosophy of education. Oxford University Press. [in English]
National Commission on Teaching and America’s Future. Doing what matters most: Investing in quality teaching. New York, 1997. 367 p. [in English]
Nieto, S. (2002). We speak in many tongues: Linguistic diversity and multicultural education. Multicultural education for the twenty-first century. Washington, DC: National Education Association, 389 p. [in English]
Sleeter, C. (2001). Culture, difference and power. New York: Teachers College Press. 325 p. [in English]
Toppo, G. (2001). Bush to sign education bill, but the debate over required testing goes on. Washington Post. Jan. 7. [in English]
Villegas, A., & Lucas, T. (2002). Educating culturally responsive teachers: A coherent approach. Albany, NY: SUNY Press. 222р. [in English]
Якса, Н. В. (2015). Поликультурное образование: Европейское измерение. Проблемы современного педагогического образования. Серия Педагогика и психология. Т.46 (2). С. 354-361. [in Russian]
Avery, P., & Walker, C. (1993). Prospective teachers’ perceptions of ethnic and gender differences in aca-demic achievement. Journal of Teacher Education. 44 (l). 27-37. [in English]
Bakhov, I. S. (2013). Multicultural education of the U.S. in fundamental legislative acts. World Applied Sci-ences Journal 27. Special issue (Education, Law, Economics, Language and Communication). 28-31. [in English]
Banks, J.A. & C.A.M. Banks. (2000). Approaches to multicultural curriculum reform. Multicultural education: Issues and perspectives. Needham Heights, MA: Allyn & Bacon. 195-214. [in English]
Baptiste, H., & Baptiste, M. (1980). Competencies toward multiculturalism. Multicultural teacher education: Preparing teacher educators to provide educational equity. Washington, DC: American Association of College for Teacher Education. 405 p. [in English]
Bennet, C.L, Cole, D., & Thomson, J.N. (1999). Teacher education in a collaborative multicultural class-room: Implications for critical-mass-minority and all-minority classes at a predominantly White university. C. L Bennet (Chair), Project TEAM. Symposium conducted at the meeting of the American Educational Research Association, Montreal, Canada. 506 p. [in English]
Casrto, A. J. (2014). The role of teacher education in preparing teachers for critical multicultural citizenship. Journal of Social Studies Research 38(4):189-203. [in English]
Cochran-Smith, M. & Fries, K (2001). Sticks, stones, and ideology: The discourse of teacher education. Educational Researcher. 30 (8). 3-15. [in English]
Cochran-Smith, M. (1995). Color blindness and basket making are not the answers: Confronting the di-lemmas of race, culture, and language diversity in teacher education. American Educational Research Journal. 32 (3). 493-522. [in English]
Darling-Hammond, L., & Sclan, E.M. (1996). Who teaches and why. Handbook of research on teacher education. New York: Simon & Schuster. 67-101. [in English]
Gay, G. (2008). The importance of Multicultural Education. In David J. Flinders & Stephen J. Thompson (eds). The Curriculum Studies Reader. Routledge. [in English]
Gollnick, D. M., & Chinn, P.C. (2006). Multicultural education in a pluralistic society. New Jersey: Merrill Prentice Hall. 404 p. [in English]
Gordon, B. (2006). Knowledge construction, competing critical theories, and education. In J. Banks, & C.A.M. Banks. Handbook of research on multicultural education. San Francisco: Jossey-Bass. 184-202. [in English]
Grant, С & Secada, W. (1990). Preparing teachers for diversity. Handbook of research on multicultural education. Old Tappan, NJ: Macmillan. 403-422. [in English]
Graue, E., & Grant, C. (2002). Questions, calls, and conversations for researchers in teacher education. Journal of Teacher Education. 52 (2). [in English]
Holovatyi, M. (2014). Multiculturalism as a means of nations and countries interethnic unity achieving. Economic Annals-XXI, 11-12, 15-18. [in English]
Kotenko O. V. (2008). Polikulturna osvita vchyteliv. Visnyk pisliadyplomnoi osvity : zb. nauk. pr. – 2008. – Vyp. 7. – S. 66 – 73. [in Ukrainian]
Ladson-Billings, G. & Tate, W.F. (1995). Toward a critical race theory of education. Teachers College Rec-ord. (97). P. 47-68. [in English]
Levinson, M. (2009). Mapping multicultural education. In Harvey Siegel (ed.), The Oxford Handbook of philosophy of education. Oxford University Press. [in English]
National Commission on Teaching and America’s Future. Doing what matters most: Investing in quality teaching. New York, 1997. 367 p. [in English]
Nieto, S. (2002). We speak in many tongues: Linguistic diversity and multicultural education. Multicultural education for the twenty-first century. Washington, DC: National Education Association, 389 p. [in English]
Sleeter, C. (2001). Culture, difference and power. New York: Teachers College Press. 325 p. [in English]
Toppo, G. (2001). Bush to sign education bill, but the debate over required testing goes on. Washington Post. Jan. 7. [in English]
Villegas, A., & Lucas, T. (2002). Educating culturally responsive teachers: A coherent approach. Albany, NY: SUNY Press. 222р. [in English]
Yaksa, N.V. (2015). Multicultural education: The European dimension. Problems of modern teacher education. Ser. Pedagogy and Psychology. Vol. 46 (2). 354-361 [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.