Синергія технологій та культури в умовах розвитку цифрового суспільства
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2018.152963Ключові слова:
сучасні інноваційні технології, штучний інтелект, цифрова культура, цифрове суспільство.Анотація
Метою роботи є здійснення аналізу синергетичної взаємодії культури та сучасних інноваційних технологій в різних наукових сферах та визначення їх впливу на розвиток цифрового суспільства. Методологія дослідження. У дослідженні використано загальнонаукові методи порівняння, статистичного аналізу факторів та явищ, індуктивний та дедуктивний, аналізу та синтезу. Наукова новизна полягає в доведенні синергетичних тенденцій сучасних інноваційних технологій та культури, що призводить до зміни наших уявлень про світ та сутність природних процесів та явищ та створення основи для переведення у якісно новий стан рівня людських можливостей завдяки технологічним новаціям. Висновки. В результаті дослідження з’ясовано тісний взаємозв’язок сучасних технологій та культури, обґрунтовано їх вплив на розвиток сучасного цифрового суспільства.
Посилання
Roco M.C. Coherence and Divergence of Megatrends in Science and Engineering / Converging Technolo-gies for Improving Human Performance NANOTECHNOLOGY, BIOTECHNOLOGY, INFORMATION TECHNOLOGY AND COGNITIVE SCIENCE. – NSF/DOC-sponsored report. Dordrecht: Kluwer Academic Publishers, 2003. 482 p. URL: https://www.wtec.org/ConvergingTechnologies/Report/NBIC_report.pdf
Alvin Toffler. Creating a New Civilization: The Politics of the Third Wave. Front Cover. /Alvin Toffler, Heidi Toffler/ Turner Pub., 1995 – Business & Economics. 112 p.
Bell D. The Coming of Post-Industrial Society: A Venture in Social Forcasting. N.Y.: Basic books, 1973.
Masuda Y. The Information Society as Postindustrial Society. Wash.: World future soc. Wings to Human Ability / Government Commission on Information Technology. Sweden: Prime Minister's Office. 1994.
P. Drucker. Innovation and Entrepreneurship., 1985. 250 p.
M. Porat. The Information Economy: Development and Measurement. Wash., 1978. 274 р.
Porter M. E., Kramer M. R. Strategy and Society: The Link Between Competitive Advantage and Corporate Social Responsibility // Harvard Business Review, December 2006, p. 78-92.
About Improving connectivity and access. URL: https://ec.europa.eu/info/research-and-innovation_en
The European Commission. Official web-site. URL: https://ec.europa.eu/digital-single-market/
Fichman R.G. Going beyond the dominant paradigm for information technology innovation research: emerging concepts and methods. J Assoc Inf Syst, 2015. № 5(8), 314-325 p.
Карпенко О. Цифрова культура: соціальна сутність та комунікативні складові. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 2018. № 2. С. 51-54.
Roco M.C. (2003) Coherence and Divergence of Megatrends in Science and Engineering / Converging Technologies for Improving Human Performance NANOTECHNOLOGY, BIOTECHNOLOGY, INFORMATION TECHNOLOGY AND COGNITIVE SCIENCE. – NSF/DOC-sponsored report. Dordrecht: Kluwer Academic Publishers, 482. Retrieved from: https://www.wtec.org/ConvergingTechnologies/Report/NBIC_report.pdf [in English].
Toffler Alvin. (1995) Creating a New Civilization: The Politics of the Third Wave. Front Cover. /Alvin Toffler, Heidi Toffler/ Turner Pub. Business & Economics [in English].
Bell D. (1973) The Coming of Post-Industrial Society: A Venture in Social Forecasting. N.Y.: Basic books. [in English].
Masuda Y. (1994) The Information Society as Postindustrial Society. Wash.: World future soc. Wings to Hu-man Ability / Government Commission on Information Technology. Sweden: Prime Minister's Office. [in English].
Drucker P. (1985) Innovation and Entrepreneurship,= [in English]..
Porat M. (1978) The Information Economy: Development and Measurement. Wash. [in English].
Porter M. E., Kramer M. R. (2006) Strategy and Society: The Link Between Competitive Advantage and Corporate Social Responsibility // Harvard Business Review, December, 78-92 [in English].
About Improving connectivity and access. Retrieved from: https://ec.europa.eu/info/research-and-innovation_en [in English].
The European Commission. Official web-site. Retrieved from: https://ec.europa.eu/digital-single-market/
Fichman R.G. (2015) Going beyond the dominant paradigm for information technology innovation re-search: emerging concepts and methods. – J Assoc Inf Syst. № 5(8), 314-325. [in English].
Karpenko O. Digital culture: social essence and communicational constituents /О. Karpenko, V. Namestnik // Bulletin of the National Academy of Leaders of Culture and Arts, 2018. - No. 2 - P. 51-54. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.