INTERACTIVE TRAINING IN THE OUTSTRIPPING SYSTEM OF PROFESSIONAL ENGINEERS TRAINING
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2018.171108Ключові слова:
outstripping training, petrochemical complex, project-activity training.Анотація
Abstract: The job of exceeding proficient preparing of designers ascends in the states of expansive scale
logical and innovative change of the cutting edge ventures of Russia. The fundamental objective of arrangement of overwhelming proficient preparing is shaping able, prognostically and imaginatively situated faculty. Particularity of expert action of workers requires the association of unique instruction. In such manner, it is important to distinguish the highlights and conditions for actualizing exceeding preparing of designers for the oil and gas complex. Surpassing instructive procedure includes the utilization of new educational innovations, strategies and structures. The usage of intuitive encouraging techniques in the preparation of future designers explored as a powerful component for building up the capacity to develop multifunctional exercises. The conclusive aftereffect of utilizing intelligent training strategies
in surpassing instruction is that they invigorate self-advancement, self-acknowledgment, structure the expert position of future designers.
Keywords: outstripping training, petrochemical complex, project-activity training.
Посилання
Bernasconi, Andrés, and Emilio Rodríguez-Ponce. "Importancia de la gestión institucional en los procesos de acreditación universitaria en Chile." Opción 34.86 (2018): 20-48.
Fartash K., Davoudi, S.M.M., Tatiana A. Baklashova, Natalia V. Svechnikova 4, Yulia V. Nikolaeva, Svetlana A. Grimalskaya (2018). The Impact of Technology Acquisition & Exploitation on Organizational Innovation and Organizational Performance in Knowledge-Intensive Organizations, EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education, 14(4), 1497-1507.
Guravleva, M., Cherkasova, E., Bashkirceva, N., Zinnurova, O. (2017). Efficient Modes of Advance Training the Masters of Chemical Engi-neering. Eurasian Journal of Analytical Chemistry, 12(5), 481-491.
Kazan National Research Technological University. (2008). University in the structure of an educational
cluster. Interview with the Rector of KNTRU Dyakonov G.S. Higher education in Russia, 2, 48-56.
Muhina, T., Aboimova, I., Kulagina, A., Trophimov, V., & Chigarov, E. (2016). Development of emotional intelligence of students as a condition of successful adaptation to training. International Electronic Journal of Mathematics Education, 11(10), 3463-3467.
Strategies for the socio-economic development of Russia until 2030. (2013). URL:
http://open.gov.ru/events/5514805.
Tastan, S.B., & Davoudi, S.M.M. (2015). An Examination of the Relationship between Leader-Member Exchange and Innovative Work Behavior with the Moderating Role of Trust in Leader: A Study in the Turkish Context. Procedia social and behavioral sciences, Elsevier, 181, 23-32.
Zhuravleva, M. (2011). Regional system of outstripping professional training of specialists for the petrochemical complex. Gerald of Kazan state technological university, 1, 318-320.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.