ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ ЗАСВОЄННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ДОСВІДУ

Автор(и)

  • Ірина Герц

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2021.240064

Анотація

Мета статті – виявити сутність танцю як засобу засвоєння соціокультурного досвіду особистості. Методологія дослідження ґрунтується на міждисциплінарності і системності, що характеризують культурологічне знання. Наукова новизна одержаних результатів полягає у формулюванні проблеми танцю у культурологічному вимірі і у з’ясуванні сутності танцю як засобу засвоєння соціокультурного досвіду завдяки закладеним у танці соціокультурним орієнтаціям, що сприяють повноцінному осягненню світу культури. Висновки. Співвіднесеність з вічними основами світу і з найсучаснішими нововведеннями робить танець своєрідною моделлю культурних процесів. Являючи собою невербальну систему, мова мистецтва виконує опосередковуючу функцію, однак танець – позанаціональний, універсальний за своїми мовними характеристиками не потребує перекладу і тому здатний виконувати об’єднуючу функцію. Освітні і терапевтичні можливості танцю мають важливе значення в процесі включення індивіда в систему суспільних відносин, танець є дієвим засобом подолання людської роз’єднаності, виступаючи еталоном глибинної спрямованості до оточуючих людей, і розвиває глибоко вкорінену в людині гармонію соціального взаєморозуміння.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-17

Номер

Розділ

Хореографія