АУДІОВІЗУАЛЬНІ ПРАКТИКИ НОВИХ МЕДІА ТА ЇХ КОМУНІКАТИВНИЙ ХАРАКТЕР

Автор(и)

  • Анастасія Тормахова

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2021.244400

Анотація

Мета роботи проаналізувати специфіку аудіовізуальних практик нових медіа та розкрити їх комунікативний характер. Методологія роботи полягає у залученні аналітичного підходу задля висвітлення особливостей нових медіа та їх складників. Компаративний підхід використано з метою порівняння особливостей аудіовізуальних практик та медіа-мистецтва. Наукова новизна. Розкрито специфіку аудіовізуальних практик нових медіа, які характеризуються інтерактивністю. Підкреслено їх роль у здійсненні комунікації через аудіовізуальний контент. Спрощення механізмів створення аудіовізуального продукту у програмних додатках дозволяє легко поширювати  повідомлення. На відміну від медіа-мистецтва, яке має чітко виражену естетичну функцію, в аудіовізуальних практиках превалює комунікативна. Висновки. Нові медіа займають значне місце в сучасному культурному просторі. Широкий спектр явищ, які можна віднести до нових медіа, характеризується певними спільними рисами. До них можна віднести їх комунікативний характер та існування в мережі інтернет. Аудіовізуальні практики нових медіа є вкрай різноманітними. Вони включають як медіа-мистецтво, так і практики, що містять естетичний компонент, проте не можуть бути в повній мірі віднесені до мистецької сфери. Функціонування мистецьких практик нових медіа розвивається як поєднання оцифрованих об’єктів, так і тих, що народжені цифровими. Комунікація та інтерактивність є базовими характеристиками аудіовізуальних практик нових медіа.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-16

Номер

Розділ

Культурологія