ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ ВІДЕОБЛОГІНГА: НАУКОВИЙ ПІДХІД

Автор(и)

  • Ірина Гавран
  • Ольга Грабарчук
  • Костянтин Грубич

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2021.244408

Анотація

Мета роботи – з’ясувати жанрово-тематичну класифікацію відеоблогінгу та специфіку його належності до стилістичних характеристик через призму наукового підходу. На сьогоднішній момент відсутня офіційна класифікація відеоблогу, але виділено його види і типи, що допомагають частково згрупувати в єдину систему все різноманіття контенту. Методологія дослідження. У ході проведення дослідження застосовувались такі методи: науковий, контент-аналіз, описовий, статистичний, компаративний. Наукова новизна роботи полягає в ознайомленні відеоблогінгу як предмету наукового аналізу та вивченні жанрів окремих відеоплатформ і мережевих спільнот з точки зору ризиків та можливостей. Висновки. Відеоблогінг – це відносно нове поняття уособлює діяльність, котра характеризується комунікаційною функцією та гібридним жанром, який виник внаслідок технічного прогресу. Цей феномен об’єднує в собі декілька жанрів, зокрема жанри коментарів та постів і супроводжує комунікативні ситуації в інтернет мережах. Жанр цього явища обумовлений рухливою характеристикою, адже кожного дня створюються нові сучасні відео, які складно віднести до конкретної тематики, оскільки вони постійно перемішуються та видозмінюються між собою. Характер автора до своєї аудиторії залежить від аспектів індивідуальності та сторін особистості. Зараз велика кількість успішних відеоблогів є продуктами масового інтернет-споживання, позбавлених контенту монотонності, що враховують інтереси аудиторії і допомагають максимально раціонально провести зйомку завдяки додатковим ефектам та монтажу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-16

Номер

Розділ

Мистецький простір: історія та сучасність