Мистецькі проєкти інтегративного типу: дослідницький і виконавський аспекти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2022.266101

Анотація

Мета роботи – розглянути можливості використання нових освітніх технологій в умовах дистанційної та змішаної форм навчання, зокрема створення мистецьких проєктів інтегративного типу на прикладі репрезентації творчої постаті Владислава Заремби як українського композитора польського походження. Методологія дослідження полягає у використанні історико-компаративного та персоналістичного підходів, з боку мистецької педагогіки – діяльнісного підходу. Результати експериментальної роботи переконують, що залучення технології створення мистецьких проєктів інтегративного типу дає змогу висвітлити різні грані творчої постаті Владислава Заремби як українського композитора, музичного педагога, автора збірки «Кобзар Тараса Шевченка», зразків камерної вокальної та інструментальної музики. Наукова новизна. Увагу зосереджено на ролі українських композиторів польського походження, пов’язаних з Волинню та Поділлям, у розвитку професійної української музики середини ХІХ – початку ХХ століття. Прослідковано різні грані творчості Владислава Заремби, які визначені окремими напрямами студентської пошукової та виконавської діяльності в підготовці та презентації проєктів. Наведені короткі приклади характеристики вокально-хорового та фортепіанного письма Владислава Заремби. Висновки. Узагальнено роль технології мистецьких проєктів інтегративного типу для активізації пошукової та виконавської діяльності студентів музичних спеціальностей, аналізу ними окремих аспектів українсько-польських культурних відносин, ролі окремих персоналій у розвитку музичної культури України.

Ключові слова: музичне мистецтво України ХІХ століття, сучасна мистецька освіта, мистецькі проєкти, Владислав Заремба.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-31

Номер

Розділ

Музичне мистецтво