Сучасна фестивальна та конкурсна діяльність національних опер Києва, Одеси та Львова: соціокультурний контекст

Автор(и)

  • Тетяна Рева
  • Анна Святненко

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2023.286872

Анотація

Мета роботи – порівняння фестивально-конкурсної діяльності оперних театрів у соціокультурному контексті (на прикладах національних опер Києва, Одеси та Львова останніх років). Методологія дослідження базується на міждисциплінарному підході, який включає знання з культурології, мистецтвознавства та менеджменту соціокультурної діяльності. Провідним методом статті є порівняльний аналіз, оскільки ми намагалися порівняти та висвітлити основні форми фестивально-конкурсної діяльності досліджуваних театрів та їх соціокультурний контекст. Наукова новизна дослідження полягає в порівняльному аналізі фестивально-конкурсної діяльності оперних театрів у соціокультурному контексті (на прикладах національних опер Києва, Одеси та Львова останніх років). Висновки. Розглянувши фестивальну та конкурсну діяльність досліджуваних театрів за період 2020–2023 року, виділимо таку основну тенденцію в цьому аспекті функціонування – курс відходу від закритості («негнучкості») театру до відкритого артдискурсу завдяки міжнародному партнерству, спільним проєктам та співпраці з іншими мистецькими колективами України – театри виступають дискусійною культурологічною та артплатформою в соціокультурному та професійному просторі.

Ключові слова: цінність, національна культура, національне надбання, фестиваль, опера, балет, конкурс, театр.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-03

Номер

Розділ

Культурологія