ДУАЛЬНІСТЬ ЯК КОРІНЬ САМОТНОСТІ В ЖАНРІ МОНООПЕРИ НА ПРИКЛАДІ «ЛЮДСЬКОГО ГОЛОСУ» Ф. ПУЛЕНКА
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308447Анотація
Мета роботи – розглянути природу явищ самотності та самості в контексті філософій дуалізму та абсолютизму, провести паралель між класичним театром конфлікту та духовним театром цілісності; виявити психологічні причини саморуйнівної поведінки персонажу Жінки моноопери Ф. Пуленка «Людський голос». Методологія дослідження складає поєднання різних підходів, таких як: міждисциплінарний – з метою ширшого бачення проблеми в контексті теми дослідження, аналітичний – з метою якісного зіставлення отриманих даних про поняття, а також спостереження – з метою виявлення причин поставленої проблеми. Наукова новизна – у статті вперше виявлено психологічні причини саморуйнівної поведінки персонажу Жінки моноопери Ф. Пуленка «Людський голос», розглянуто природу явищ самотності та самості в контексті філософій дуалізму та абсолютизму. Висновки. У ході дослідження були виявлені причини саморуйнівної поведінки персонажа Жінки моноопери «Людський голос». Розглянувши феномен аутодеструкції як один із потягів в теорії дуалізму та його прояви у соціокультурному колі, ми дійшли до висновку, що самотність веде до роздільності, самість – до абсолютизму та цілісності. Провівши паралель між класичним театром конфлікту та духовним театром цілісності , зробили висновок, що конфлікт у театрі звужує сприйняття аудиторії, пропагуючи дуальність у світосприйнятті. В той час як духовний театр цілісності навпаки має функцію лікуючу, гармонізуючи всі внутрішні процеси глядача через актора.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.