Фольклорно-джазові наративи трансформаційно-інтерпретаційної авторської концепції Володимира Годлевського у композиції «Інтродукція і Токата»

Автор(и)

  • Володимир Годлевський

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2024.313324

Анотація

Мета роботи – конкретизувати фольклорно-джазові наративи трансформаційно-інтерпретаційної авторської концепції Володимира Годлевського у композиції «Інтродукція і Токата», запропонувати алгоритм впровадження новітніх художніх можливостей при мікшуванні фольклору та джазу як перспективної тенденції сучасного музичного мистецтва. Методологія дослідження полягає у використанні аналітичного та системного підходів для розкриття основних принципів та методів застосування фольклору та джазу у композиторській практиці, а також в апробації впливу фольклорно-джазового напряму на художньо-виконавський аспект сучасного акордеонно-баянного мистецтва України першої чверті ХХІ століття. Наукова новизна. Уперше здійснені аналіз та апробація трансформаційно-інтерпретаційної авторської концепції Володимира Годлевського на прикладі авторської композиції «Інтродукція і Токата»; розглянуто ємність та універсальність художньо-стилістичного наповнення визначеної авторської ідеї; запропоновано нові задуми та перспективи щодо розкриття трансформаційно-інтерпретаційної концептуальної думки автора у мікшуванні та синтезі фольклору та джазу. Висновки. Фольклорно-джазові наративи сучасної трансформаційно-інтерпретаційної авторської концепції твору В. Годлевського «Інтродукція і Токата» полягають у впровадженні, удосконалені, зростанні та адаптації новочасних художніх можливостей шляхом мікшування фольклору, як оплоту традиційної та сталої орнаментики культурного надбання та джазумодернової, сучасної та новітньої музичної материки, що постійно потребує розвитку та видозміни у призмі імпровізованого контенту сьогодення та транскрипції в майбутній культурно-мистецький простір.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-14

Номер

Розділ

Музичне мистецтво