НАВЧАННЯ ГОВОРІННЮ: З ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОЇ МОВИ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ I КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СХІДНА ФІЛОЛОГІЯ»

Автор(и)

  • Олена Ткаченко Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0002-8295-9674
  • Тетяна Дружченко Інститут філології, Київський національнийуніверситет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.3.08

Ключові слова:

план-конспект, практичне заняття, іншомовна комунікативна компетентність, розвиток навичок і вмінь усного мовлення, мовний самоконтроль, ораторське мистецтво, публічний виступ

Анотація

Публікація являє собою розробку розгорнутого плану-конспекту практичного заняття на тему “The Power of Words” з дисципліни «Загальний курс західноєвропейської мови» для студентів I курсу спеціальності «Східна філологія». Продемонстровані форми організації роботи студентів у межах комунікативно-діяльнісного та особистісно зорієнтованого навчання. Запропоновані вправи та завдання, що спрямовані на формування англомовної комунікативної компетентності у студентів-філологів першого року навчання.

Біографії авторів

Олена Ткаченко, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри викладання
Методика української та іноземних мов та літератур

Тетяна Дружченко, Інститут філології, Київський національнийуніверситет імені Тараса Шевченка

Кандидат педагогічних наук, асистент. Кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-25

Як цитувати

Ткаченко, О., & Дружченко, Т. (2019). НАВЧАННЯ ГОВОРІННЮ: З ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОЇ МОВИ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ I КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СХІДНА ФІЛОЛОГІЯ». ARS LINGUODIDACTICAE, (3), 57–64. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.3.08

Номер

Розділ

З ДОСВІДУ НАВЧАННЯ МОВ У ВИЩІЙ ТА СЕРЕДНІЙ ШКОЛАХ