ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАННЯ АПОФАТИЧНИХ КОНСТРУКЦІЙ У СИНТАКСИСІ ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.4.03

Ключові слова:

самостійна робота, лінгводидактичні особливості, апофатичні конструкції, синтаксис давньогрецької мови, функціональна семантика

Анотація

У статті розглядаються особливості організації самостійної роботи студентів-філологів з навчання апофатичних конструкцій у синтаксисі давньогрецької мови. Проаналізовано залежність використання різних апофатичних моделей від функціональної семантики іменних та дієслівних форм, та їх вживання у незалежних синтаксичних зворотах. Запропоновано комплекс завдань на визначення впливу функціонального синтаксису на вибір апофатичної моделі в прозових та поетичних текстах давньогрецької мови

Біографія автора

Олеся Звонська, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Доктор філологічних наук, професор. Кафедри загального мовознавства, класичної філології та неоеліністики

Її наукові інтереси: лінгвістика, методика викладання давньогрецької мови.

Посилання

Zvonska L.L. (1999). Vnutrishnya sruktura davnyogrezkoi movy: osoblyvosti funkzionalnogo syntaksysu systemy dieslova (Звонська Л. Л. Внутрішня структура давньогрецької мови: особливості функціонального синтаксису системи дієслова. – К.: УЕЗ, 1999. – 84 с.). Print.

Zvonskaya L.L. (2000). Funkzionalnaya semantika apophqtischeskikh modeley v drevnegrescheskom yazyke (Звонская Л.Л. Функциональная семантика апофатических моделей в древнегреческом языке // Res linguistiсa. – Москва: Academia, 2000. – С. 430-435.). Print.

Zvonska L.L., Shovkovy V.M. (2005). Metodyschna rozrobka dlya samostiinoi roboty z syntaksysu davnyogrezkoi movy (Звонська Л. Л., Шовковий В. М. Методична розробка для самостійної роботи з синтаксису давньогрецької мови. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2005. – 74 с.). Print.

Schepyakova I. Yu. (2015). Navschannya majbutnikh philologiv pokhidnykh diyesliv davnyogrezkoi movy (Чепякова І. Ю. Навчання майбутніх філологів похідних дієслів давньогрецької мови: автореферат дис. … кандидата педагогічних наук: 13.00.02 / Чепякова Інна Юріївна; Київськ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. – Київ, 2015. – 22 с.). Print.

Shovkovy V.M. (2005). Metodyka vykladannya klasyschnykh mov (Шовковий В. М. Методика викладання класичних мов. – К.:Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2005. – 58 с.). Print.

Shovkovy V.M. (2004). Metodyschni osnovy zastosyvannya vzayemozistavnogo metodu v navschanni gramatyky klasyschnykh mov (Шовковий В. М. Методичні основи застосування взаємозіставного методу в навчанні граматики класичних мов: автореферат дис. … кандидата педагогічних наук: 13.00.02 / Шовковий Вячеслав Миколайович; Київськ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. – Київ, 2004. – 21 с.). Print.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-17

Як цитувати

Звонська, О. (2019). ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАННЯ АПОФАТИЧНИХ КОНСТРУКЦІЙ У СИНТАКСИСІ ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ МОВИ. ARS LINGUODIDACTICAE, 1(4), 18–24. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.4.03

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ