«УЧАСТЬ УЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА У МІЖНАРОДНИХ ПРОЕКТАХ»: ОГЛЯД ПОСІБНИКА ДО СПЕЦКУРСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.3.09

Ключові слова:

Project-based learning, international project, secondary school, Education majors.

Анотація

О. Любашенко, Т. Кавицька, О. Сухенко. Учитель-філолог у міжнародних проектах : проектна діяльність, мовний тренінг, дидактична майстерність : навч. посіб. – Київ : ВПЦ «Київський університет», 2018. – 191 с.

Біографії авторів

Олеся Любашенко, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Доктор педагогічних наук, професор. Кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур

Тамара Кавицька, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Кандидат педагогічних наук, асистент. Кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-25

Як цитувати

Любашенко, О., & Кавицька, Т. (2019). «УЧАСТЬ УЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА У МІЖНАРОДНИХ ПРОЕКТАХ»: ОГЛЯД ПОСІБНИКА ДО СПЕЦКУРСУ. ARS LINGUODIDACTICAE, (3), 64–77. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.3.09

Номер

Розділ

ОГЛЯДИ ТА РЕЦЕНЗІЇ: ВІТЧИЗНЯНА ЛІНГВОДИДАКТИКА