Рівень розвитку окремих проявів координаційних здібностей школярів 3-х класів

Автор(и)

  • Артур Пузіра
  • Ліліана Рядова

Анотація

Анотація. У статті представлені показники розвитку здатності до орієнтування у просторі та збереження статичної рівноваги школярів 3-х класів. Виявлено, що у дівчат зафіксовано кращі результати просторового орієнтування, а у хлопців – утримання стійкого положення.

Ключові слова: фізичне виховання, орієнтування у просторі, статична рівновага, учні початкових класів.

Список використаної літератури

Кочеткова Г. Г. Развитие пространственного мышления младших школьников. Начальная школа. 2007. № 2. С. 26–28.

Круцевич Т. Ю., Воробьев М. И. Контроль в физическом воспитании детей, подростков и юношей. Киев, 2005. 195 с.

Круцевич Т. Ю, редактор. Теорія і методика фізичного виховання: у 2 т. Київ: Олімпійська література, 2012. Том 1. 391 с.

Кузьменко І. О. Розвиток координаційних здібностей школярів середніх класів з урахуванням функціонального стану сенсорних функцій: автореферат. Харків: ХДАФК, 2013. 20 с.

Масляк І. П. Зміна рівня фізичної підготовленості молодших школярів під впливом спеціальних вправ, спрямованих на покращення функціонального стану аналізаторів : автореферат. Харків: ХДАФК, 2007. 22 с.

Петрушина В. О. О развитии пространственного мышления младших школьников. Начальная школа. 2004. № 8. С. 56.

Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів. Київ: Олімпійська література, 2001. 440 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-28

Як цитувати

Пузіра, А., & Рядова, Л. (2021). Рівень розвитку окремих проявів координаційних здібностей школярів 3-х класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 140–145. вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/251943

Номер

Розділ

Статті