Роль зооідіом у формуванні лінгвокультурного змісту філологічної освіти майбутніх учителів

Автор(и)

  • Світлана Іванівна Клименко Спеціалізована середня загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземної мови № 312 вул. Каштанова, 12, м. Київ, Україна, 02225, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.72053

Ключові слова:

лінгвокультурний аспект, зоофразеологічний склад мови, комунікативна компетенція, євроінтеграційний підхід, міжкультурна комунікація

Анотація

У статті розглянутоможливість підвищення культурного рівня мовленнєвих умінь та навичок студентів – майбутніх учителів-філологів – з їх подальшим використанням у межах багатокультурного простору як повноцінного засобу міжкультурної комунікації та компетентнісного підходу за допомогою фразеологічного фонду мови. Предметом нашого дослідження є співвідношення зоофразеологізмів української мови з англійською як одна з передумов комунікативної компетенції студентів

Біографія автора

Світлана Іванівна Клименко, Спеціалізована середня загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземної мови № 312 вул. Каштанова, 12, м. Київ, Україна, 02225

Вчитель 

Посилання

  1. Zahalʹnojevropejsʹki Rekomendaciji z movnoji osvity: vyvchennja, navchannja, ocinjuvannja (2003). Kyiv: Lenvit, 273.
  2. Volkova, N. P. (2007). Pedahohika. Kyiv: Akademvydavnyctvo, 266–278.
  3. Karpjuk, O. (2005). Navchannja jak modelʹ uspishnoho zhyttja [Learning as a model of a successful life]. Inozemni movy v navchalʹnykh zakladax, 4, 86–94.
  4. Vdovin, V. V. (2007). Komunikatyvnyj pidxid jak optymalʹnyj zasib vyvchennja inozemnoji movy u VNZ. Lviv: Vydavnyctvo «Lʹvivsʹka politexnika», 15–20.
  5. Havrysh, I. V. (2009). Konceptualʹni zasady modernizaciji systemy pidhotovky majbutnix uchyteliv pochatkovoji shkoly [Conceptual foundations of modernization of the system of training of future primary school teachers]. Humanizatsija navchalʹno-vykhovnoho procesu. Slovjansʹk: SDPU, XIV, 9–12.
  6. Hudkov, D. B. (2003). Teoryja y praktyka mezhkulʹturnoj kommunykatsyy. Moscow: Prosve shchenye, 192.
  7. Stepanova, I. S. (2008). Realizatsija komunikatyvnoho pidkhodu do vykladannja inozemnykh mov u tekhnichnykh vyshakh [The implementation of the communicative approach to teaching foreign languages in technical universities]. Visnyk Vinnytskoho politekhnichnoho instytutu. 4, 150–153.
  8. Dobrovolʹsʹkyj, D. O. (1998). Nacyonalʹno-kulʹturnaja specyfyka frazeolohyy [National-cultural specificity of phraseology]. Voprosy` jaz y`koznanyja. Moscow: Nauka, 6, 48–76.
  9. Nazarenko O. V. (2001). Ukrajins`ka frazeolohija jak vyrazhennja nacional`noho mentalitetu [Ukrainian phraseology as an expression of the national mentality]. Dnipropetrovsk, 192.
  10. Pokrovskij, M. M. (1959). Izbrannye raboty po jazykoznanij. Moscow: Izdatel'stvo Akademii nauk SSSR, 381.
  11. Holubovsʹka, I. O. (2004). Etnospetsyfični konstanty movnoji svidomosti [Ethnospecific constants of the language of consciousness]. Kyiv, 38.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-30

Як цитувати

Клименко, С. І. (2016). Роль зооідіом у формуванні лінгвокультурного змісту філологічної освіти майбутніх учителів. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (2), 4–8. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.72053

Номер

Розділ

Педагогічна освіта