Музична естетика нового часу про вплив рідної мови на національну музику
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2013.137246Ключові слова:
національна музика, національна мова, музична риторіка, теорія наслідування, інтонація.Анотація
У статті розглянуто зародження та розвиток уявлень про вплив національної вербальної мови на музичну діяльність. Виявлено їх зв'язок із загальним музично-естетичним модусом XVIII ст. Доведено, що лінгвістично-інтонаційний шлях осмислення "національного" в музиці втрачає своє значення в естетиці епохи романтизму у зв'язку із занепадом музичної риторики, абсолютизацією музики і виходом на перший план принципу фольклорності як головного критерію національного.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.