Комп’ютерні ігри як складова культури та предмет культурологічного дослідження

Автор(и)

  • Юлія Трач

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2021.239932

Анотація

Мета статті – охарактеризувати комп’ютерні ігри як складову культури та предмет культурологічного дослідження. Методологія дослідження передбачає відволікання від технологічних аспектів генезису і реалізації комп'ютерних ігор, і визначається переважно гуманітарними настановами на досліджуваний феномен. Відтак, методологічні засади ґрунтуються на культурологічній концепції комп'ютерної гри як цінності сучасної культури. Наукова новизна полягає в тому, що вперше в українській культурології актуалізовано потребу вивчення комп’ютерних ігор як складової культури. Результати. У статті актуалізовано потребу культурологічного дослідження комп’ютерних ігор як повноцінної і рівноправної складової культури. Звернено увагу на масштаби розповсюдження комп’ютерних ігор, їх значення для культури та окремого індивіда, а також вплив на різні сфери життєдіяльності людини. Висновки. Наголошено, що проблематика створення і функціонування комп’ютерних ігор в сучасному суспільстві – невичерпне джерело для подальших досліджень, зокрема й у культурології. Комп’ютерні ігри – це широке поле для застосування новітніх ІТ-розробок, філософських ідей і мистецьких нововведень. Відтак, ця проблематика ще довго перебуватиме у фокусі досліджень не лише культурологів, а й філософів, педагогів і психологів, соціологів, економістів і правознавців, зважаючи на темпи і масштаби розповсюдження інформаційно-комунікаційних технологій, а головно – їх складність.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-17

Номер

Розділ

Культурологія