РОМЕО КАСТЕЛЛУЧЧІ – АПОЛОГЕТ ПОСТДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2021.250310

Анотація

Мета дослідження. Проаналізувати ранні перформанси, зрежисовані Р. Кастеллуччі, дослідити головні риси його режисерського методу і на основі здійсненого аналізу виявити характерні риси постдраматичного театру в його творчості. Методологія дослідження полягає в застосуванні текстологічного методу для опрацювання поняттєвого апарату постдраматичного театру. Застосування герменевтичного методу та методу стильового аналізу, дало змогу дослідити перформанси, які репрезентують основні художні тенденції в режисурі Р. Кастеллуччі кінця ХХ ст. Наукова новизна полягає в осмисленні творчих пошуків Р. Кастеллуччі, в естетиці постдраматичного театру. Вперше аналізуються його перформанси та класифікується їх приналежність до постдраматичного театру опираючись на сформований науковцями поняттєво-категоріальний апарат. Висновки. Раннім режисерським роботам Р. Кастеллуччі притаманна перформативність, образність, візуальність, дистанціювання від текстоцентризму, домінуючого в драматичному театрі та переосмислення значення слова, як рудименту драматичної вистави. Ці риси режисерського методу дають право визначити його як виразника ідей постдраматичного театру.

Ключові слова: Ромео Кастеллуччі, постдраматичний театр, перформанс, візуальність.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Номер

Розділ

Сценічне мистецтво