ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УМІНЬ ЧИТАННЯ Й ПИСЬМА У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ СТУДЕНТАМИ ВЕБ-КВЕСТУ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.05Ключові слова:
веб-квест, читання та опрацювання онлайнових презентаційних текстів, інтегровані уміння читання та письма, запобігання плагіатуАнотація
У статті висвітлюється один з етапів веб-квесту, розробленого для навчання майбутніх економістів професійно орієнтованої англійської мови, а саме етап читання та опрацювання онлайнових текстів. Створення вторинних писемних текстів на основі первинних онлайнових текстів належить до вагомих умінь, необхідних сучасним фахівцям. Представлений у статті веб-квест GoingGlobal ураховує труднощі створення вторинного тексту нерідною мовою та передбачає втілення низки принципів, що сприяють більш ефективному розвитку інтегрованих умінь читання та письма. Авторами специфіковані уміння, необхідні для читання презентаційних онлайнових текстів та створення на їх основі вторинних писемних текстів (повного тексту усного виступу та тез слайдового супроводу комп’ютерної презентації). Особливий наголос робиться на запобіганнi плагіату під час виконання зазначених завдань.
Посилання
Agolli R. WebQuest as a Fruitful Educational Innovation in ESP Arena // International conference «ICT for Language learning». – 4 th ed. http://conference. pixel-online.net/ICT4LL2011/ common/download/Paper_pdf/IBL44-291-FP-Agolli-ICT4LL2011.pdf
Almudena F. F. (2010). The CLIL Quest: A Type of Language WebQuest for Content and Language Integrated Learning (CLIL) // CORELL: Computer Resources for Language Learning. – № 3. – Р.45–64. http://www.ucam.edu/sites/default/files/corell/Issue03.pdf.
Baelo S. (2010). Blended. Learning and the European Higher Education Area: The Use of WebQuests / S. Blended Baelo // Porta Linguarium. – Enero. – № 13. – P. 43–53. Print.
Eshet Y. (2002). Digital literacy: A new terminology framework and its application to the design of meaningful technology-based learning environments // Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications. – P. 493–498. http://digitalcommons.georgiasouthern.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1557&context=etd.
Grabe, W. (2003). Reading and writing relations: Second language perspectives on research and practice. In B. Kroll (Ed.), Exploring the dynamics of second language writing (pp. 243–259). Cambridge: Cambridge University Press. Print.
Harwood, N. (2009). An interview-based study of the functions of citations in academic writing across two disciplines. Journal of Pragmatics, 41(3), 497–518. Print.
Hirvela, A. (2004). Connecting Reading and Writing in Second Language Writing Instruction. Ann Arbor: The University of Michigan Press. Print.
Howard R. (1993). A plagiarism sentiment // Journal of Teaching Writing. – №11 (3). – 233–246.
Howard R.M., T. Serviss and T.K. Rodrigue. (2010). Writing from Sources, Writing from Sentences // Writing and Pedagogy. – Vol. 2.2. – P. 77–192. http://writing.byu.edu/ static/documents/org/1176.pdf.
Hulshina, Anastasia Ievhenivna. (2006). Lingvostilisticheskie osobennosti teksta veb-saita: problema smyslovogo vospriiatiia (na materiale prezentatsionnykh tekstov veb-saita) (Гульшина А.Е. Лингвостилистические особенности текста веб- сайта: проблема смыслового восприятия: на материале презентационных текстов веб-сайта: дис. ... канд. филол. наук : 10.02.19.). Diss. Moscow. Print.
Labbo D. (2006). International Handbook of Literacy and Technology / D. Labbo, R.D. Kieffer, D. Reinking. – Vol. II. – P. 129–142. Print.
Laborda J.G. (2009). Using web quests for oral communication in English as a foreign language for Tourism Studies / J.G. Laborda // Educational Technologies &Society. – № 12(1). 257–270. Print.
Leijten, M., Van Waes, L., Schriver, K., & Hayes, J.R. (2014). Writing in the workplace: Constructing documents using multiple digital sources. Jornal of Writing Research, 5 (3), 285– 337. Print.
Liamzina, N.K. (2015). Metodyka navchannia maibutnikh ekonomistiv profesiino oriientovanoho anhliiskoho monolohichnoho movlennia z vykorystanniam informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii. (Лямзіна Н.К. Методика навчання майбутніх економістів професійно орієнтованого англомовного монологічного мовлення з використанням інформаційних технологій). Diss. Odesa. Print.
Luzón-Marco M.J. (2007). Enhancing WebQuest for Effective ESP Learning // CORELL: Computer Resources for Language Learning. – № 1. – P. 1–13. http://www.ucam.edu/ corell/issues/Issue1.pdf.
Luzón-Marco M.J. (2002). A Genre Analysis of Corporate Home Pages / M. J. Luzón-Marco // LSP& Professional Communication. – № 1. – Vol. 2. – P. 31–56. Print.
Luzón-Marco M.J. & M.N. Ruiz-Madrid. (2008). Learning to Learn in a Digital Context: Language Learning Web tasks for an Autonomising «Wreading» Competence // CORELL: Computer Resources for Language Learning. – № 2.– P. 28–45. http://www.ucam.edu/corell/issues/Issue2.pdf.
Mejia A. The use of Web-quests in CLIL setting. http://prezi.com/mtpqbfbfh2gx/the-use-of-web-quests-in-clil-settings.
Plakans, L. (2010). Independent vs. Integrated Writing Tasks: A Comparison of Task Representation. Tesol Quarterly, 44(1), 185–194. Print.
Pecorari D. (2010). Academic Writing and Plagiarism: A Linguistic Analysis // Australian review of applied linguistics. – Vol.33. № 2. – 231–324. http://www.nla.gov.au/openpublish/index.php/aral/article/viewFile/2056/2440.
Pérez Torres I. (2005). A model of WebQuest for learning an L2 // Eurocall. http://www.isabelperez.com/webquest/taller/l2/english/handout_wq_l2_en.pdf.
Pérez T.І. (2007). Web Quest: a collaborative strategy to teach content and language on the Web // Eurocall. – http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.125.709& rep=rep1&type=pdf.
Perkel D. (2010). Copy and Paste Literacy: Literacy practices in the production of a My Space profile // Trab. linguist. apl. – Vol. 49. – P. 493–511. http://dx.doi.org/10.1590/S0103- 18132010000200011.
Roig M. (2001). Plagiarism and paraphrasing criteria of college and university professors / M. Roig // Ethics & Behavior. – № 11(3). – P. 307–324. Print.
Scardamalia, M., & Bereiter, C. (1987). Knowledge telling and knowledge transforming in written composition. In S. Rosenberg (Ed.), Reading, writing and language learning (Vol. 2, pp. 142–175). Cambridge: Cambridge University Press. Print.
Zhurbenko, Natalia Leonidovna. (2008). Metodika obucheniia sozdaniiu pismennykh vtorichnykh inoiazychnykh tekstov na osnove resursov internet (na material angliiskogo iazyka). (Журбенко Н. Л. Методика обучения созданию письменных вторичных иноязычных текстов на основе ресурсов Интернета (на материале английского языка): дис…. канд. пед. наук: спец. 13.00.02). Diss. Moscow. Print.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ольга Квасова, Наталія Лямзіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.