КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ, СФОРМОВАНОЇ НА ЗАСАДАХ АУДІОВІЗУАЛЬНОЇ ІМПЛІЦИТНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.3.04Ключові слова:
аудіовізуальна імпліцитна професійна орієнтація, відеофонограма, іншомовна соціокультурна і професійно орієнтована комунікативна компетентність, критерії оцінювання, монологічне мовлення, соціокультурно й економічно марковані лексичні одиниці, студенти економічних спеціальностейАнотація
Статтю присвячено питанням оцінювання іншомовної комунікативної компетентності студентів економічних спеціальностей на початковому етапі навчання. Визначено критерії оцінювання рівня іншомовної комунікативної компетентності у монологічному мовленні, сформованої на засадах аудіовізуальної імпліцитної професійної орієнтації. Представлено зразки завдань зрізів комплексного контролю рівня сформованості іншомовної соціокультурної і професійно орієнтованої комунікативної компетентності у монологічному мовленні студентів економічних спеціальностей на І курсі з прикладами оцінювання мовленнєвого продукту за визначеними критеріями.
Посилання
Asadchykh, O. V. (2007). Metodyka Navchannia Studentiv Movnykh Spetsialnostei Usnoho
Yaponskoho Monolohichnoho Movlennia na Pochatkovomu Etapi (Methodology of Teaching Linguistic Students Oral Speech Production in Japanese at the Primary Stage of Education). Diss.
Taras Shevchenko National University of Kyiv,
Print.
Bakayeva, G. and Borysenko, O. (2005).
Programa z Angliyskoyi Movy dlia Profesiynoho
Spilkuvannia (English for Specific Purposes. National Curriculum for Universities). Kyiv: Lenvit,
Print.
Fedorova, I. A. (2006). Navchannia Maibutnikh Ekonomistiv-Mizhnarodnykiv Profesiyno
Spriamovanoho Anglomovnoho Monolohu-Povidomlennia (Teaching Future International Economists Profession Oriented English Monologue
Message). Diss. Kyiv National Linguistic University. Print.
Liamzina, N. K. (2015). Metodyka Navchannia
Maibutnikh Ekonomistiv Profesiyno Orientovanoho Angliyskoho Monolohichnoho Movlennia
z Vykorystanniam Informatsiyno-Komunikatsiynykh Tekhnolohiy (Methodology of Teaching
Future Economists Profession Oriented English
Oral Speech Production with Information and
Communication Technologies). Diss. Kostiantyn Ushinskyi National Pedagogic University of
Southern Ukraine. Print.
Kirzhner, S. E. (2009). Navchannia Maibutnikh Yurystiv Usnoho Profesiyno Spriamovanoho Angliyskoho Monolohichnoho Movlennia z
Vykorystanniam Avtentychnoyi Videofonogramy
(Teaching Future Lawyers Profession Oriented
English Oral Speech Production with Authentic
Video). Diss. Kyiv National Linguistic University.
Print.
Miroshnichenko, E. V. (1996). Obuchenie
Professionalnoy Leksike Studentov-Ekonomistov pri Ustnorechevom obshchenii v Neprofessionalnykh Sferakh Kommunikatsyi (Teaching
Students of Economics Professional Terminology
in Non-professional Spheres of Oral Communicaion). Diss. Kyiv National Linguistic University.
Print.
Paschuk, V. S. (2002). Navchannia Studentiv Movnykh Spetsialnostei Usnoho Angliyskoho
Monolohichnoho Movlennia z Vykorystanniam
Avtentychnykh Khudozhnikh Filmiv (Teaching
Linguistic Students English Oral Speech Production with Authentic Feature Films). Diss. Kyiv National Linguistic University. Print.
Skalkin, V. (1983). Obuchenie Monologicheskomu Vyskazyvaniyu (Teaching Oral Speech
Production). Kyiv: Rad. Shkola. Print.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Наталія Лутковська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.