АНАЛІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УСНОМУ СПІЛКУВАННІ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.3.06

Ключові слова:

лексична компетентність, диференціація, іноземна мова, майбутні правознавці, критерії оцінювання, експеримент, усне спілкування

Анотація

Дана стаття описує процес планування, підготовки та проведення експерименту. У статті розглядається мета, завдання, порядок та етапи проведення вищезазначеного експерименту, який мав на меті перевірку ефективності методики диференційованого формування англомовної лексичної компетентності в усному спілкуванні майбутніх правознавців. Також згадується про об’єкт та предмет дослідження й тривалість даного експерименту. Описано процес добору учасників. Проаналізовано та визначено критерії та норми оцінювання лексичної компетентності в усному спілкуванні. Також перевірено гіпотезу дослідження шляхом методів систематизації та обробки експериментальних даних. Обґрунтовано, що використання моделі авторської методики є запорукою успішного диференційованого формування англомовної лексичної компетентності в усному спілкуванні майбутніх правознавців.

Біографія автора

Ігор Романов, Національна академія внутрішніх справ

старший викладач. Кафедра іноземних мов

Посилання

Bochkarova O. Yu. (2005). Harakteristika

anglomovnogo metodichnogo auditivnogo povidomlennya / O. Yu Bochkarova / Visnik Kyivskogo natsionalnogo Lingvsstichnogo unsversitetu. Seriya Pedagogika ta psihologiya. K.: Vid.

Tsentr KNLU // (Бочкарьова О. Ю. Характеристика англомовного методичного аудитивного повідомлення / О. Ю Бочкарьова //

Вісник Київського національного лінгвістичного

університету. Серія Педагогіка та психологія. –

К.: Вид. Центр КНЛУ, 2005. – Вип. 9. – С. 201-

.

Buhbinder V. A. (1971). Pro strukturu

gipotezi ta rol u metodichnomu doslidzhenni / Materiali II respublikanskoyi konferentsiyi z problem eksperimentuvannya v metoditsi

navchannya inozemnih mov // (Бухбіндер В. А.

Про структуру гіпотези та її роль у методичному

дослідженні / В. А. Бухбіндер // Матеріали

ІІ республіканської конференції з проблем

експериментування в методиці навчання

іноземних мов. – Київ, 1971. – С. 38–39).

Goryunova E. S. (2011). Kriterii otbora tekstov

dlya obucheniya studentov neyazyikovyih vuzov

inoyazyichnomu professionalno orientirovannomu chteniyu [Elektronniy resurs] / Vestnik

Tomskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta, Tomsk, № 2 // (Горюнова Е. С.

Критерии отбора текстов для обучения студентов неязыковых вузов иноязычному

профессионально ориентированному чтению

[Електронний ресурс] / Е. С. Горюнова

// Вестник Томского государственного

педагогического университета. – Томск. –

№ 2).

Gurvich P. B. (1980). Teoriya i praktika eksperimenta v metodike prepodavaniya inostrannyih yazyikov : spetskurs. M-vo prosvescheniya RSFSR: Vladimir. gos. ped. in-tim.

P. I. Lebedeva-Polyanskogo // (Гурвич П. Б.

Теория и практика эксперимента в

методикепреподавания иностранных языков :

спецкурс / Перси Борисович Гурвич ; М-во

просвещения РСФСР, Владимир. гос. пед. интим. П. И. Лебедева-Полянского. – Владимир :

[б. в.], 1980. – 104 с.).

Lazorenko L. V. (2016). Navchannya anglomovnogo monologichnogo movlennya maybutnih matematikiv z vikoristannyam Veb-kvestu

: dis. ... kand. ped. nauk : 13.00.02. M-vo osviti i nauki Ukrainy: Kyiv. nats. un-t im. Tarasa Shevchenka // (Лазоренко Л. В. Навчання

англомовного монологічного мовлення

майбутніх математиків з використанням Вебквесту : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02

/ ЛазоренкоЛюдмила Володимирівна ; М-во

освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Тараса

Шевченка. – Київ, 2016. – 251 арк.).

Paschuk V. S. (2002). Navchannya studentiv movnih spetsialnostey usnogo angliyskogo

monologichnogo movlennya z vikoristannyam

avtentichnih hudozhnih filmiv : dis. ... kand. ped.

nauk : 13.00.02. Kyiv: Kyiv. nats. Lingvistichniy un-t. // (Пащук В. С. Навчання студентів

мовних спеціальностей усного англійського

монологічного мовлення з використанням

автентичних художніх фільмів : дис. ...

канд. пед. наук : 13.00.02 / Пащук Вікторія

Степанівна ; Київ. нац. лінгвістичний ун-т. –

Київ, 2002. – 247 арк. : табл. – На правах

рукопису).

Seregin N. V. (2012). Nauchnaya problematika, gipoteza i kriterii uspeshnosti teoreticheskoy

osnovyi pedagogicheskogo issledovaniya / Mir

nauki, kulturyi, obrazovaniya. №1, S. 147–149 //

(Серегин Н. В. Научная проблематика, гипотеза

и критерии успешности теоретической основы

педагогического исследования / Н. В. Серегин

// Мир науки, культуры, образования. – 2012. –

№ 1. – С. 147–149).

Shtulman E. A. (1988). K voprosu o metodologii nauchnyih issledovaniy / Inostrannyie yazyiki v shkole. № 1, S. 77–79 // (Штульман Э. А. К

вопросу о методологии научных исследований

/ Э. А. Штульман // Иностранные языки в

школе. – 1988. – № 1. – С. 77–79).

Nunan D. (1989). Designing tasks for the

communicative classroom. Cambridge: Cambridge University Press.

Nunez P., Cristina Moral Competencia léxica y competencia comunicativa: bases para el

diseño de programas didácticos en la educación

escolar. Accessed from: http://www.sedll.org/

sites/default/files/journal/competencia_lexica_y_

competencia_comunicativar_nunez_maa_p.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-25

Як цитувати

Романов, І. (2019). АНАЛІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УСНОМУ СПІЛКУВАННІ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ. ARS LINGUODIDACTICAE, (3), 45–50. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.3.06

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ У СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛАХ