СПРИЙНЯТТЯ СТУДЕНТАМИ ІНТЕГРОВАНИХ ЗАВДАНЬ З АКАДЕМІЧНОГО АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2020.5.01Анотація
Дослідження є спробою зрозуміти, як студенти, що вивчають англійську мову як іноземну, використовують інформацію із зовнішніх джерел та з якими труднощами стикаються у процесі виконання інтегрованих завдань з академічного читання та письма. На основі спостережень за студентами першого курсу під час занять з англійської мови для академічних цілей було проаналізовано уявлення студентів про використання академічних джерел, мету та особливості цитування та ті аспекти письма, які слід вдосконалити для досягнення прогресу в академічному письмі. Окрім методу спостережень, було застосовано метод анкетування: 22 першокурсника було опитано за допомогою відкритої анкети. Анкету, націлену на отримання перцептивних коментарів першокурсників щодо власних досягнень в академічному письмі, було запропоновано після виконання студентами екзаменаційного інтегрованого завдання з читання та письма. Тематичний аналіз змісту письмових робіт та статистичний аналіз виявили низку труднощів, пов’язаних з практикою ефективного та належного цитування в контексті академічного письма. Дослідження має практичне значення для навчання англійського академічного письма з метою вдосконалення практики цитування.
Ключові слова: англійське академічне письмо, інтегровані завдання з читання та письма.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Аслі Гюктюрк Саглам
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.