ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ "МЕТОДИКА РОЗВИТКУ УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ" ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІІ КУРСУ БАКАЛАВРАТУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ "ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ, ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ"

Автор(и)

Ключові слова:

план заняття, текст, твір-розповідь, художній стиль

Анотація

У публікації наведено методичний сценарій практичного заняття з курсу "Методика розвитку усного та писемного мовлення учнів" для студентів ІІІ курсу. Запропонований план складається з двох блоків завдань: завдання для школярів і завдання для студентів – тренінг для майбутніх учителів, метою виконання якого є навчити студентів моделювати уроки для ефективного опанування учнями 5-го класу навичок писемного мовлення, зокрема написання твору-розповіді на основі власного досвіду в художньому стилі. Завдання для текстової діяльності школярів поєднуються з опануванням мовних норм, жанрово-стильових особливостей аналізу та створення тексту й супроводжуються пам'яткою та двома мінісловниками, що необхідні учням для розуміння навчального матеріалу, його закріплення, цікавої та творчої текстотвірної діяльності. Завдання тренінгу для вчителя розроблені з метою вдосконалення та творчого доповнення завдань для школярів. Навчання учнів текстотворенню відбувається відповідно до вимог модельних навчальних програм з акцентом на розвиток творчого мислення студентів, що, зі свого боку, спонукає їх застосовувати певні тактики латерального мислення під час планування ефективних уроків для школярів.

Біографія автора

Ольга Драгінда, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат філологічних наук, кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур

Посилання

Модельні навчальні програми для 5–9 класів Нової української школи (2022). https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoyiukrayinskoyi-shkoli-zaprovadzhuyutsya-poetapno-z2022-roku

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-26

Як цитувати

Драгінда, О. (2023). ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ "МЕТОДИКА РОЗВИТКУ УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ" ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІІ КУРСУ БАКАЛАВРАТУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ "ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ, ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ". ARS LINGUODIDACTICAE, (12), 98–104. вилучено із https://journals.uran.ua/ald/article/view/297093

Номер

Розділ

ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ МОВНООСВІТНІХ ДИСЦИПЛІН В УНІВЕРСИТЕТІ