ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Ірина Задорожна Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.02

Ключові слова:

іншомовна комунікативна компетентність, майбутні вчителі, технологія, проблемне навчання, проблемна задача, вміння

Анотація

У статті схарактеризовано сутність технологій проблемного навчання та обґрунтовано умови методично корректного їх використання для формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів: орієнтування на особистість студента, його інтереси, цілі; акцент на розвиток навчально-стратегічної компе­тентності; використання комунікативно-пошукових, пізнавально-пошукових культурознавчих, пізнавально-дослід­ницьких (лінгвістичних і педагогічних) проблемних задач для оволодіння мовленнєвими, лінгвосоціокультурними, навчальними знаннями, навичками і вміннями; використання задачі з зростаючою мовленнєво-мисленнєвою, інте­лектуальною та комунікативною складністю; поступове підвищення рівня проблемності; поступовий перехід від визначення проблеми викладачем до самостійної постановки проблеми студентами та її самостійного вирішення.

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.02

Біографія автора

Ірина Задорожна, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

доктор педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри практики англійської мови та методики її викладання

Посилання

Evans, Virginia and Dooley, Jenny. Upstream Proficiency. Student’s book. Express Publishing, 2002. Print.

Kolesnikova, I. L. and Dolgina, O. A. “Anglo-russkii terminologicheskii spravochnik po metodike prepodavaniya inostrannykh yazykov (English-Russian Thesaurus of Foreign Language Education Terms)”. Saint Petersburg: Izdatelstvo «Russko-Baltiiskii informatsionnyi tsentr «BLITs»», «Cambridge University Press», 2001. Print.

Konysheva, Angelina V. “Sovremennye metody obucheniya angliiskomu yazyku (Modern Methods of English Language Teaching)”. Saint Petersburg: KARO, Minsk. : Izdatel’stvo «Chetyre chetverti», 2005. Print.

Safonova, Viktoriya V. “Izuchenie yazykov mezhdunarodnogo obshcheniya v kontekste dialoga kul’tur i tsivilizatsii (Learning Languages of International Communication inthe Context of the Dialogue of Cultures and Civilizations)”. Voronezh: ISTOKI, 1996. Print.

Safonova, Viktoriya V. “Problemnye zadaniya na urokakh angliiskogo yazyka v shkole (Problem-based Tasks at the Lessons of English)”. Moscow: Evroshkola, 2001. Print.

Solovova, Elena N. “Metodicheskaya podgotovka i perepodgotovka uchitelya inostrannogo yazyka: integrativno-refleksivnyi podhod (Methodical Training and Retraining of the Foreign Language Teacher: integrative-reflexive approach)”. Moscow, 2004. Print.

“Suchasnі tekhnologіyi navchannya іnozemnikh mov і kul’tur u zagal’noosvіtnіkh і vishchikh navchal’nikh zakladakh (Modern Technologies in Teaching Foreign Languages and Cultures at Schools and Higher Educational Institutions)”. Ed. by Sophia Yu. Nіkolayeva. Kyiv: Lenvіt, 2015. Print.

Shchukin, Anatolii N. “Lingvodidakticheskii entsiklopedicheskii slovar’: bolee 2000 slov (Linguo-didactic Encyclopedic Dictionary: more then 2000 words)”. Moscow: Astrel’ : AST : Khranitel’, 2007. Print.

Zimniaya, Iryna A. “Pedagogicheskaya psikhologiya (Pedagogical Psychology)”. Moscow: Logos, 2001. Print.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-20

Як цитувати

Задорожна, І. (2017). ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ. ARS LINGUODIDACTICAE, (1), 11–16. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.02

Номер

Розділ

НАУКОВІ СТАТТІ