КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

  • Наталія Сорокіна Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна
  • Людмила Смовженко Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.05

Ключові слова:

зміст, майбутні філологи, мультимедійна навчальна презентація, вправи і завдання, професійна іншомовна підготовка, принципи конструювання змісту

Анотація

Розглянуто теоретичні засади конструювання змісту мультимедійних навчальних презентацій. Подається система вправ і завдань, які використовуються з метою формування професійної іншомовної компетентності майбутніх вчителів-філологів.

 

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.05

Біографії авторів

Наталія Сорокіна, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, доцент,

кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології

Людмила Смовженко, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, доцент,

кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології

Посилання

Andrushchenko, Viktor. Neperervna profesiyna osvita: philosophiya, pedagogichni paradygmy, prognoz. Kyiv: Naukova dumka, 2003. Print.

Curriculum for English language development in universities and institutes: Draft 2. – Kyiv State Linguistic University, The British Council, Ministry of Education and Science of Ukraine. – Vinnitsa: Nova knyga, 2001. Print.

Red’koValeriy. Zasoby formuvannya komunikatyvnoyi kompetentnosti u zmisti shkil’nyh pidruchnykiv z inozemnyh mov. Teoriyaipraktyka – Kyiv: Geneza, 2012. Print.

Dementiyivs’ka, Nina. Proektuvannya, stvorennyata vykorystannya navchal’nyh mul’tymediynyh prezentatsiy yak zasobu rozvytku myslennya uchn’iv. Informatsiynitehno logiiizasobynavchannya 2 (2007): 55–58. Print.

Danyluk, Ludmyla. Do problem natsionalnogo pidruchnyka angliyskoi movy dlya pedagogichnogo universytetu. Problemy suchasnogo pidruchnyka. Kiyv: Pedagogichna dumka 2 (2015): 151–153.Print

Gal’skova, Natalia. Sovremennaya metodika obucheniya inostrannym yazykam. Moskva: ARKTI, 2003. Print.

Nikolayeva, Sofiya. Metodyka navchannya inozemnyh mov I kul’tur: teoriya i praktyka. Kyiv.: Lenvit, 2013. Print.

Shchukin, Anatoliy. Obucheniye inostrannym yazykam. Teoriya i praktika. M.: Philomatis, 2006. Print.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-20

Як цитувати

Сорокіна, Н., & Смовженко, Л. (2017). КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. ARS LINGUODIDACTICAE, (1), 31–36. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.05

Номер

Розділ

НАУКОВІ СТАТТІ