ІНТЕРАКТИВНИЙ СПЕЦКУРС «ІНОЗЕМНА МОВА ПРОФІЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ» ДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ПРОФІЛЬНИХ ШКІЛ ІІІ СТУПЕНЯ: ЗМІСТ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.3.05Ключові слова:
майбутні вчителі, професійна іншомовна компетентність, комунікативні стратегії, професійне іншомовне спілкуванняАнотація
Розглянуто особливості змісту інтерактивного спеціалізованого курсу «Іноземна мова профільного спрямування» для майбутніх учителів іноземної мови загальноосвітніх профільних шкіл ІІІ ступеня як засіб теоретичної і практичної підготовки майбутніх учителів, що спряє їхньому особистісному і професійному розвитку. Пропонується опис дисципліни, її основні завдання, а також короткий огляд лекційних і практичних занять, що складають зміст спецкурсу.
Посилання
Kontseptsiya rozvytku profil’noho navchannya u zagal’noosvitnih shkolah Ukrainy.
(Концепція розвитку профільного навчання у
загальноосвітніх школах України //Електронний ресурс. Режим доступу: http://lyceum.org.
ua/profili-navchannya.html)
Programa navchal’noyi dystsipliny «Inozemna mova profil»nogo spryamuvannya» napryamu
pidhotovky 014 Serednya osvita Klasteru «Serednya osvita – Ukrains’ka mova, literatura inozemna mova: teoriya I metodyka navchannay» magistry (2018). (Програма навчальної дисципліни
«Іноземна мова профільного спрямування»
напряму підготовки 014 Середня освіта,
кластеру «Середня освіта – Українська мова
і література, іноземна мова: теорія і методика
навчання» (магістри). Укл. Н.В.Сорокіна– К.:
Поліграф. Print.
Slastyonin, V.A. (2000) Pedagogika : uch.
pos. dlya stud. ped. uch. zavedeniy (Педагогика:
[уч. пос. для студ. пед. уч. заведений]
/ В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, А.И. Мищенко –
-е изд. – М.: Школа-Пресс. Print.
Sokolova I.V. (2008). Profesiyna pidhotovka maibutnyogo vchytelya-filologa za dvoma
spetsial’nostyamy: monohrafiya (Професійна
підготовка майбутнього вчителя-філолога за
двома спеціальностями: монографія. МОН
України. АПН України. Ін-т пед.освіти і освіти
дорослих. – Маріуполь – Д.: АРТ-ПРЕС. –
с.) Print.
Sorokina, N.V. (2018) Rozvytok profesiynyh yakostei maibutnih filolohiv u profesiyniy inshomovniy pidhotovtsi (Cорокіна Н.В. Розвиток професійних якостей майбутніх
філологів у професійній іншомовній підготовці // Міжнародний науковий вісник «Освіта
і наука» вип.24(1) – Режим доступу:
http://msu.edu.ua/educationandscience/
uk/2018/12/26/%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA-225/
Sorokina N.V., Smovzhenko L.G., Kostenko I.V. (2018). Spetskurs «Inozemna mova profil’nogo spryamuvannya» dlya maibutnih vchyteliv zahal’noosvitnih profil’nyh shkil III stupenya»
(Сорокіна Н.В., Смовженко Л.Г., Костенко
І.В. Спецкурс «Іноземна мова профільного
спрямування» для майбутніх учителів
загальноосвітніх профільних шкіл ІІІ ступеня),
The 5th International youth conference –
Perspectives of science and education‖ (October 19, 2018) SLOVOWORD, New York, USA.
С.139-144. ) Print.
Shchukin, A.N. (2006). Obucheniye inostrannym yazykam. Teoriya i praktika (Щукин
А.Н. Обучение иностранным язикам: Теория
и практика: [учебн. пос. для препод. и студ.].
-е изд., испр. и доп.. – М.: Филоматис. – 480с.)
Print.
Taras Shevchenko National University of Kyiv.
Institute of Philology (official) Accessed from:
http://univ.kiev.ua/ua/departments/philology.
Moss, Donna (2005). Teaching for Communicative Competence, Interaction in the ESOL
Classroom, NCSALL: Focus on Basics, Vol. 7, Issue C, Accessed 2-13-07 from: http://www.ncsall.
net/?id=739
Parrish, B. (2004). Teaching Adult ESL A
Practical Introduction New York, NY: McGraw
Hill. Print.
Walsh, S. (2013). Classroom Discourse and
Teacher Development. Edinburgh: Edinburgh
University Press, 2013. Print.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Наталія Сорокіна, Людмила Смовженко, Ірина Костенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.