АНАЛІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УСНОМУ СПІЛКУВАННІ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.3.06Ключові слова:
лексична компетентність, диференціація, іноземна мова, майбутні правознавці, критерії оцінювання, експеримент, усне спілкуванняАнотація
Дана стаття описує процес планування, підготовки та проведення експерименту. У статті розглядається мета, завдання, порядок та етапи проведення вищезазначеного експерименту, який мав на меті перевірку ефективності методики диференційованого формування англомовної лексичної компетентності в усному спілкуванні майбутніх правознавців. Також згадується про об’єкт та предмет дослідження й тривалість даного експерименту. Описано процес добору учасників. Проаналізовано та визначено критерії та норми оцінювання лексичної компетентності в усному спілкуванні. Також перевірено гіпотезу дослідження шляхом методів систематизації та обробки експериментальних даних. Обґрунтовано, що використання моделі авторської методики є запорукою успішного диференційованого формування англомовної лексичної компетентності в усному спілкуванні майбутніх правознавців.
Посилання
Bochkarova O. Yu. (2005). Harakteristika
anglomovnogo metodichnogo auditivnogo povidomlennya / O. Yu Bochkarova / Visnik Kyivskogo natsionalnogo Lingvsstichnogo unsversitetu. Seriya Pedagogika ta psihologiya. K.: Vid.
Tsentr KNLU // (Бочкарьова О. Ю. Характеристика англомовного методичного аудитивного повідомлення / О. Ю Бочкарьова //
Вісник Київського національного лінгвістичного
університету. Серія Педагогіка та психологія. –
К.: Вид. Центр КНЛУ, 2005. – Вип. 9. – С. 201-
.
Buhbinder V. A. (1971). Pro strukturu
gipotezi ta rol u metodichnomu doslidzhenni / Materiali II respublikanskoyi konferentsiyi z problem eksperimentuvannya v metoditsi
navchannya inozemnih mov // (Бухбіндер В. А.
Про структуру гіпотези та її роль у методичному
дослідженні / В. А. Бухбіндер // Матеріали
ІІ республіканської конференції з проблем
експериментування в методиці навчання
іноземних мов. – Київ, 1971. – С. 38–39).
Goryunova E. S. (2011). Kriterii otbora tekstov
dlya obucheniya studentov neyazyikovyih vuzov
inoyazyichnomu professionalno orientirovannomu chteniyu [Elektronniy resurs] / Vestnik
Tomskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta, Tomsk, № 2 // (Горюнова Е. С.
Критерии отбора текстов для обучения студентов неязыковых вузов иноязычному
профессионально ориентированному чтению
[Електронний ресурс] / Е. С. Горюнова
// Вестник Томского государственного
педагогического университета. – Томск. –
№ 2).
Gurvich P. B. (1980). Teoriya i praktika eksperimenta v metodike prepodavaniya inostrannyih yazyikov : spetskurs. M-vo prosvescheniya RSFSR: Vladimir. gos. ped. in-tim.
P. I. Lebedeva-Polyanskogo // (Гурвич П. Б.
Теория и практика эксперимента в
методикепреподавания иностранных языков :
спецкурс / Перси Борисович Гурвич ; М-во
просвещения РСФСР, Владимир. гос. пед. интим. П. И. Лебедева-Полянского. – Владимир :
[б. в.], 1980. – 104 с.).
Lazorenko L. V. (2016). Navchannya anglomovnogo monologichnogo movlennya maybutnih matematikiv z vikoristannyam Veb-kvestu
: dis. ... kand. ped. nauk : 13.00.02. M-vo osviti i nauki Ukrainy: Kyiv. nats. un-t im. Tarasa Shevchenka // (Лазоренко Л. В. Навчання
англомовного монологічного мовлення
майбутніх математиків з використанням Вебквесту : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02
/ ЛазоренкоЛюдмила Володимирівна ; М-во
освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Тараса
Шевченка. – Київ, 2016. – 251 арк.).
Paschuk V. S. (2002). Navchannya studentiv movnih spetsialnostey usnogo angliyskogo
monologichnogo movlennya z vikoristannyam
avtentichnih hudozhnih filmiv : dis. ... kand. ped.
nauk : 13.00.02. Kyiv: Kyiv. nats. Lingvistichniy un-t. // (Пащук В. С. Навчання студентів
мовних спеціальностей усного англійського
монологічного мовлення з використанням
автентичних художніх фільмів : дис. ...
канд. пед. наук : 13.00.02 / Пащук Вікторія
Степанівна ; Київ. нац. лінгвістичний ун-т. –
Київ, 2002. – 247 арк. : табл. – На правах
рукопису).
Seregin N. V. (2012). Nauchnaya problematika, gipoteza i kriterii uspeshnosti teoreticheskoy
osnovyi pedagogicheskogo issledovaniya / Mir
nauki, kulturyi, obrazovaniya. №1, S. 147–149 //
(Серегин Н. В. Научная проблематика, гипотеза
и критерии успешности теоретической основы
педагогического исследования / Н. В. Серегин
// Мир науки, культуры, образования. – 2012. –
№ 1. – С. 147–149).
Shtulman E. A. (1988). K voprosu o metodologii nauchnyih issledovaniy / Inostrannyie yazyiki v shkole. № 1, S. 77–79 // (Штульман Э. А. К
вопросу о методологии научных исследований
/ Э. А. Штульман // Иностранные языки в
школе. – 1988. – № 1. – С. 77–79).
Nunan D. (1989). Designing tasks for the
communicative classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
Nunez P., Cristina Moral Competencia léxica y competencia comunicativa: bases para el
diseño de programas didácticos en la educación
escolar. Accessed from: http://www.sedll.org/
sites/default/files/journal/competencia_lexica_y_
competencia_comunicativar_nunez_maa_p.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ігор Романов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.