НАПРЯМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ВНЗ

Автор(и)

  • Maryna Zatserkivna

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2018.150377

Ключові слова:

зв’язки з громадськістю, напрями зв’язків з громадськістю, виш, організація зв’язків з громадськістю

Анотація

Мета статті – виявити та проаналізувати напрями організації зв’язків з громадськістю вищих навчальних закладів. Методологія. Задля ефективного досягнення мети дослідження був використаний аналітичний метод, який дав змогу проаналізувати та визначити основні напрями організації зв’язків з громадськістю вищих навчальних закладів. Наукова новизна. Досліджено ефективність та доцільність організації зв’язків з громадськістю вищих навчальних закладів. Висновки. PR можна розглядати як одну з функцій управління вишем, що сприяє встановленню взаєморозуміння між установою, її громадськістю і суспільством загалом. Знання специфіки кожного такого елемента в освітній галузі допомагає вирішувати не тільки питання просування організації на ринку, а й такі важливі управлінські завдання, як забезпечення організації інформацією про громадську думку і вироблення відповідних заходів, планування діяльності керівництва в інтересах громадськості, підтримка установи в стані готовності до різних змін шляхом завчасного передбачення тенденцій. Тому подальше дослідження окресленого напряму є необхідним і перспективним.


Біографія автора

Maryna Zatserkivna

аспірант Київського національного університету
культури і мистецтв

Посилання

Березенко В. PR освітньої галузі в сучасній комунікаційній парадигмі . Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2010. № 1. С. 111–115.

Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз. Москва : Рефл-бук, 2000. 528 с.

Куріло В. Public Relations для вищих навчальних закладів. Наукові записки Миколаївського державного гуманітарного університету імені Петра Могили: політичні науки. 2004. № 20. С. 38–43.

Лазарев В. А., Мохначев С. А. Конкурентоспособность ВУЗа как объект управления. Екатеринбург: Пригородные вести, 2003. 160 с.

Марцин В. Вища школа України на шляху трансформації у європейський освітній простір. Вища школа. 2007. № 5. С. 27–35.

Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз. Київ : Академвидав, 2007. – 224 с.

Оболенська Т. Є. Маркетинг освітніх послуг: вітчизняний та зарубіжний досвід. К. : КНЕУ, 2001. 208 с.

Пащенко Н. И. Конкурентоспособность вузов и стратегии их деятельности в условиях региональной конкуренции: дис. канд. экон. наук : 08.00.04. Уфа,1999. 191 с.

Пискунова Т. Н. Условия и факторы формирования позитивного имиджа общеобразовательного учреждения : дис. канд. психол. наук: 19.00.13. Москва, 1998. 148 с.

Подольна В. Особливості просування освітніх послуг. Вісник КНУТД. 2013. № 4. С. 206–211.

Стригунова М. Н. Исследование и анализ факторов и показателей конкурентоспособности учебных

подразделений ВУЗа. Збірник наукових праць СНУЯЕтаП. Севастополь : СНУЯЕтаП, 2011. С. 162–170.

Тихомирова Є. Зв’язки з громадськістю: Навчальний посібник. Київ : НМЦВО, 2001. 560 с.

Berezenko, V. (2010). PR of educational branch in modern communication paradigm PR. State and regions. Series: Social Communications, vol. 1, p. 111-115. [in Ukrainian].

Korolko, V. H. (2000). Fundamentals of public relations. Moskva : Refl-buk. [in Russian].

Kurilo, V., Savchenko, O. (2004). Public Relations for Higher Educational Institutions. Scientific notes of the Nikolayev State Humanitarian University named after Petro Mohyla: political sciences, vol. 20, p. 38-43. [in Ukrainian].

Lazarev, V. A., Mokhnachev, S. A. (2003). Competitiveness of the university as an object of management. Ekaterynburh : Pryhorodnye vesty. [in Russian].

Martsyn, V. (2007). Higher School of Ukraine on the Way of Transformation into European Educational Space. Higher School, vol. 5, p. 27-35. [in Ukrainian].

Moiseiev, V. A. (2007). Public Relations. Kyiv : Akademvydav. [in Ukrainian].

Obolenska, T. E. (2001). Marketing of educational services: domestic and foreign experience. K. : KNEU. [in Ukrainian].

Pashchenko, N. Y. (1999). Competitiveness of universities and their strategies in the context of regional competition: the dissertation of the candidate of economic sciences: 08.00.04. Ufa. [in Russian].

Pyskunova, T. N. (1998). Conditions and factors for the formation of a positive image of a general educational institution: the dissertation of the candidate of psyhological sciences: 19.00.13. Moskva. [in Russian].

Podolna, V., Usyk, S. (2013). Features of promotion of educational services. Visnyk KNUTD, vol. 4, p. 206-2011. [in Ukrainian].

Stryhunova, M. N. (2011). Research and analysis of factors and indicators of competitiveness of the educational

units of the university. Collection of scientific works SNUYaEtaP. Sevastopol : SNUIaEtaP, p. 162-170. [in Russian].

Tykhomyrova, E. (2001). Public Relations: A Manual. Kyiv : NMTsVO. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті