НАПРЯМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2018.150377Ключові слова:
зв’язки з громадськістю, напрями зв’язків з громадськістю, виш, організація зв’язків з громадськістюАнотація
Мета статті – виявити та проаналізувати напрями організації зв’язків з громадськістю вищих навчальних закладів. Методологія. Задля ефективного досягнення мети дослідження був використаний аналітичний метод, який дав змогу проаналізувати та визначити основні напрями організації зв’язків з громадськістю вищих навчальних закладів. Наукова новизна. Досліджено ефективність та доцільність організації зв’язків з громадськістю вищих навчальних закладів. Висновки. PR можна розглядати як одну з функцій управління вишем, що сприяє встановленню взаєморозуміння між установою, її громадськістю і суспільством загалом. Знання специфіки кожного такого елемента в освітній галузі допомагає вирішувати не тільки питання просування організації на ринку, а й такі важливі управлінські завдання, як забезпечення організації інформацією про громадську думку і вироблення відповідних заходів, планування діяльності керівництва в інтересах громадськості, підтримка установи в стані готовності до різних змін шляхом завчасного передбачення тенденцій. Тому подальше дослідження окресленого напряму є необхідним і перспективним.
Посилання
Березенко В. PR освітньої галузі в сучасній комунікаційній парадигмі . Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2010. № 1. С. 111–115.
Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз. Москва : Рефл-бук, 2000. 528 с.
Куріло В. Public Relations для вищих навчальних закладів. Наукові записки Миколаївського державного гуманітарного університету імені Петра Могили: політичні науки. 2004. № 20. С. 38–43.
Лазарев В. А., Мохначев С. А. Конкурентоспособность ВУЗа как объект управления. Екатеринбург: Пригородные вести, 2003. 160 с.
Марцин В. Вища школа України на шляху трансформації у європейський освітній простір. Вища школа. 2007. № 5. С. 27–35.
Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз. Київ : Академвидав, 2007. – 224 с.
Оболенська Т. Є. Маркетинг освітніх послуг: вітчизняний та зарубіжний досвід. К. : КНЕУ, 2001. 208 с.
Пащенко Н. И. Конкурентоспособность вузов и стратегии их деятельности в условиях региональной конкуренции: дис. канд. экон. наук : 08.00.04. Уфа,1999. 191 с.
Пискунова Т. Н. Условия и факторы формирования позитивного имиджа общеобразовательного учреждения : дис. канд. психол. наук: 19.00.13. Москва, 1998. 148 с.
Подольна В. Особливості просування освітніх послуг. Вісник КНУТД. 2013. № 4. С. 206–211.
Стригунова М. Н. Исследование и анализ факторов и показателей конкурентоспособности учебных
подразделений ВУЗа. Збірник наукових праць СНУЯЕтаП. Севастополь : СНУЯЕтаП, 2011. С. 162–170.
Тихомирова Є. Зв’язки з громадськістю: Навчальний посібник. Київ : НМЦВО, 2001. 560 с.
Berezenko, V. (2010). PR of educational branch in modern communication paradigm PR. State and regions. Series: Social Communications, vol. 1, p. 111-115. [in Ukrainian].
Korolko, V. H. (2000). Fundamentals of public relations. Moskva : Refl-buk. [in Russian].
Kurilo, V., Savchenko, O. (2004). Public Relations for Higher Educational Institutions. Scientific notes of the Nikolayev State Humanitarian University named after Petro Mohyla: political sciences, vol. 20, p. 38-43. [in Ukrainian].
Lazarev, V. A., Mokhnachev, S. A. (2003). Competitiveness of the university as an object of management. Ekaterynburh : Pryhorodnye vesty. [in Russian].
Martsyn, V. (2007). Higher School of Ukraine on the Way of Transformation into European Educational Space. Higher School, vol. 5, p. 27-35. [in Ukrainian].
Moiseiev, V. A. (2007). Public Relations. Kyiv : Akademvydav. [in Ukrainian].
Obolenska, T. E. (2001). Marketing of educational services: domestic and foreign experience. K. : KNEU. [in Ukrainian].
Pashchenko, N. Y. (1999). Competitiveness of universities and their strategies in the context of regional competition: the dissertation of the candidate of economic sciences: 08.00.04. Ufa. [in Russian].
Pyskunova, T. N. (1998). Conditions and factors for the formation of a positive image of a general educational institution: the dissertation of the candidate of psyhological sciences: 19.00.13. Moskva. [in Russian].
Podolna, V., Usyk, S. (2013). Features of promotion of educational services. Visnyk KNUTD, vol. 4, p. 206-2011. [in Ukrainian].
Stryhunova, M. N. (2011). Research and analysis of factors and indicators of competitiveness of the educational
units of the university. Collection of scientific works SNUYaEtaP. Sevastopol : SNUIaEtaP, p. 162-170. [in Russian].
Tykhomyrova, E. (2001). Public Relations: A Manual. Kyiv : NMTsVO. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Maryna Zatserkivna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.