ЗАСТОСУВАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ ВИШУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ

Автор(и)

  • Marina Zatserkivna аспірант Київського національного університету культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.1.2018.150436

Ключові слова:

PR-технології, формування іміджу, вищий навчальний заклад

Анотація

Метоюєз’ясуванняспецифікипроцесуформуванняіміджувишуСКСіззастосуванням PR- технологій. Методологія. Задля ефективного досягнення мети дослідження був використаний аналітичний метод, який дав змогу проаналізувати та визначити процеси формування іміджу вишу із застосуванням PR-технологій. Наукова новизна. Досліджено ефективність та доцільність використання PR-технологій у формуванні іміджу вишу. Висновки. Імідж – це соціальний образ, який прагне до ефективності. Формування ефективного іміджу вищого навчального закладу та його підтримка впливає на посилення позицій на ринку освітніх послуг, а також свідчить про рівень розвитку освіти в регіоні та країні, що значною мірою позначається на іміджі української освіти. Ефективна стратегія формування позитивного іміджу вищого навчального закладу є інструментом впливу на сприйняття вишу різними суб’єктами і групами зацікавлених осіб, що підвищує потенціал його конкурентоспроможності.

Посилання

Блажнов Е. А. Public Relations. Приглашение в мир цивилизованных рыночных и общественных отношений. – М. : изд-во «ЭКСМО», 1994. – 152 с.

Браун Л. Имидж – путь к успеху. – СПб. : Питер, 1996. – 188 с.

Бусыгина Т. А. Имидж преподавателя вуза // Профессор-профессия: теория проектирования образования преподавателя вуза. – Самара : Перспектива, 2003. – 200 с.

Водзинская В. В. Ориентация на профессии // Социальные проблемы труда и производства. М. : Мысль, 1970. –158 с.

Гришунина Е.В. Психологические технологии как средство формирования имиджа организации. – М. : Мысль, 1995 – 212 с.

Егорова-Гантман Е. В. Имидж лидера. Психологическое пособие для политиков – М. : Об-во «Знание» России, 1994. – 265 с.

Карнаух А. Вплив соціально-гуманітарних дисциплін у вищій школі на формування політичної культури студентської молоді / А. Карнаух // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. – 2009. – Вип. 1. – С. 76–80.

Корчагина Л. А. Маркетинговые инструменты в управлении вузом: формирование товарной политики //Высшее образование сегодня: 2007. – №9. – С. 18.

Кузин Ф. А. Современный имидж делового человека, бизнесмена, политика. – М. : Ось-89, 2002. – 511 с.

Манякина Е. И. Политический лидер: Процесс формирования имиджа: диссертация кандидата политических наук: 23.00.02. – М. :Ассоциация, 1994. – 228 с.

Матвєєв С. О. Політична психологія: Навч. посібник. – Київ : ЦУЛ, 2003. – 216 с.

Моисеева Н. К. Маркетинг и конкурентоспособность образовательного учреждения. – 1999. – № 5. – с. 77

Наумова Н. Б. Создание имиджа учебного заведения (школы) // Развитие личности как стратегия современной системы образования. – 2016. – С. 180-184.

Поплавський М. М. Ідеальний імідж вищого навчального закладу культури і мистецтв як запорука його успіху. – КНУКіМ, 2013 – с. 116-121

Почепцов Г. Г. Имиджелогия / Г. Г. Почепцов. – [2-е изд., испр. и доп.]. – К. : Ваклер, 2001. – 698 с.

Сагинова О. В., Сагинов Л. Д. Проблема подготовки специалистов по маркетингу для международных компаний в России. Маркетинг в России и за рубежом, сентябрь, октябрь. – №8. – 1997. – С. 92.

Ушаков Б. Г. Имидж как социально-психологическая проблема. – Екатеринбург, 1995. – 156 с.

Фурс Р. Ф. Имидж политического лидера:Психол. структура и пути оптимизации. – М. : Ассоциация, 1996. – 254 с.

Хаминіч С. Ю. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / С. Ю. Хаминіч, О. В. Пирог // Проблеми науки. – 2012. – №7. – С. 39-45.

Шейн Э. Г. Организационная культура и лидерство. – СПб : Питер, 2002. – 336 с.

Шепель В.М. Имиджелогия: секреты личного обаяния. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2005. – 472 с.

Blazhnov, E. A. (1994). Public Relations: Invitation to the World of Civilization of Market and Public Relations. Moskva : IMA-press [in Russian].

Braun, L. (1996). Image – the path to success. Sankt-Peterburg : Piter [in Russian].

Busygina,T. A. (2003). Image of the teacher of the university/ Professor-profession: the theory of designing the education of the teacher of the university. Samara: Perspektiva. [in Russian].

Vodzinskaya, V. V. (1970). Orientation to the profession // Social problems of labor and production. Moskva : Mysl. [in Russian].

Gryshunina,E. V. (1995). Psychological technologies asameans of forming an organization' simage. Moskva: Mysl [in Russian].

Egorova-Gantman, E. V. (1994). Image of the leader. Psychological guide for politicians. Moskva: Znanie [in Russian].

Karnauh,A.(2009). Influence of social and humanitarian disciplines in high school on formation of political culture of studenty outh. Scientific journal of the National Academy of Sciences of Ukraine. MP Drahomanov, vol. 1,p.76-80. [in Russian].

Korchagina, L. A. (2007). Marketing tools in university management: formation of commodity policy. Higher education today, vol. 9, p. 18 [in Russian].

Kuzin, F. A. (2002). Modern image of a businessman, businessman, politician. Moskva : Os. [in Russian].

Manyakina,E. I. (1994). Politicalleader: Process of formationo fimage: the dissertation of the candidate of political sciences: 23.00.02. Moskva: Associaciya. [in Russian].

Matveev, S. O. (2003). Political psychology. Kyiv : CUL. [inUkrainian].

Moiseeva, N. K. (1999). Marketing and competitiveness of an educational institution, vol.5, p. 77 [in Russian].

Naumova, N. B. (2016). Creating an image of an educational institution (school). Personality development as a strategy of the modern education system, p. 180-184 [in Russian].

Poplavskiy, M. M. (2013). The ideal image of the higher educational institution of culture and arts as a guarantee of its success. KNUKiM, p. 116-121.[in Ukrainian].

Pochepcov, G. G. (2001). Image. Kyiv: Vakler [in Russian].

Sagivova, O.V., Saginov, L. D. (1997). The problem of training specialists in marketing for international companies in Russia. Marketing in Russia and abroad, September, October, vol. 8, p. 92 [in Russian].

Ushakov, B. G. (1995). Image as a socio-psychological problem. Ekaterinburg [in Russian].

Furs, R. F. Фурс Р. Ф. (1996). Image of the political leader: Psychological structure and ways of optimization. Moskva : Associaciya.[in Russian].

Haminich, S.Y. (2012). Theoretical aspects of the marketing of higher education. Problems of science, vol. 7, p. 39–45. [in Ukrainian].

Shein, E. G. (2002). Organizational culture and leadership. Sankt-Peterburg : Piter. [in Russian].

Shepel, V. M. (2005). Image: thesecretsofpersonalcharm. Rostov-na-Donu : Feniks [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті