РОЗВИТОК ТЕХНОЛОГІЙ «ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ» В ГАЛУЗІ ЕКОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.4.2018.170622Ключові слова:
соціальні технології, технології «паблік рилейшнз», екологічна свідомість, екологічна освіта, промоушен, імідж-промоушен, соціальна відповідальність, екологічний PRАнотація
Метою роботи є аналіз функцій соціальних технологій, з’ясування ролі і значення екологічного PR в процесі формування екологічної свідомості та екологічної культури . Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукових та спеціальних методів пізнання, зокрема: аналізу, синтезу, логічного методу та методу узагальнень. Наукова новизна полягає у запровадженні твердження про те, що сучасною провідною силою, яка зацікавлена у створенні нормального в екологічному відношенні навколишнього середовища є екологічний PR, а також , у визначенні стратегії діяльності фахівців з PR у сфері екології. Висновки. Українські організації і підприємства активно переймають світовий досвід ведення боротьби з екологічними «хворобами» і вдало застосовують новітні технології. Незважаючи на «затримку» українського розвитку в сфері екологічних зв 'язків із громадськістю, сучасні технології використовуються організаторами екологічних кампаній досить активно. Таким чином, екологічний PR все більше виявляє себе, залучаючи до своїх лав професіоналів зі зв'язків з громадськістю широкого профілю та тих, хто починає вузько спеціалізуватися в public service (служіння інтересам своєї громади). Очевидним стає той факт, що цим процесом можна і потрібно керувати.
Посилання
Манхейм К. Диагноз нашего времени : Пер. с нем. и англ. М. Юрист, 1994. 700 с. – С. 417.
Callicott J.B. (1989) «In Defense of the Land Ethic». – New York: State Univ. New York Press. –Р.118.
Жизнь и окружающая середа: справ. пособие. Сытник К.М., Чередниченко Л.С., Сахаев В.Г. –К.: Наук. Думка: ЮНЕСКО/ЮНЕП, 1985. 248 с. – С. 13-15.
Задорожная К.Е. Промоушен как элемент маркетинга американской компании (на примере Си-би-эс) // Вестник Московского университета. Серия 10. Журналистика. 1994 №4 С. 63.
Галинздра А., Копатько Е., Шумихин С. «Исследование проблем социальной ответственности бизнеса (результаты общенационального опроса)» // Маркетинговые исследования в Украине. – 2007.– №4 С.23-24.
Коханова Л.А. Экологическая журналистика, PR и реклама. М. ЮНИТИ, 2007. 384с. – С.214.
Saage R. (1992) Utopia and Human Rights // Universitas. №4. Р. 255.
Государственная экологическая академия последипломного образования [Электронный ресурс].– Режим доступа: URL: http://dea.gov.ua/chapter/mizhnarodnespivrobitnictvo.
Mannheim, К. (1994). Diagnosis of Our Time. Moscow [in Russian].
Callicott, J. B. (1989). In Defense of the Land Ethic. New York: State Univ. New York Press [in English].
Sytnik, K.M. & Cherednichenko, L.S. & Sakhaev, V.G. (1985). Life and Environment. Kyiv: Naukova Dumka [in Russian].
Zadorozhnaya, K. E. (1994). Promotion as an Element of Marketing of an American Company (for example, CBS). Vestnik Moscowskogo Universiteta. Seriya Journalism, №4, 63 [in Russian].
Galinzdra, A. & Kopatko, E. & Shumikhin, S. (2007). Study of the Problems of Social Responsibility of Business (the Results of a Nationwide Survey). Marketingovi issledovania v Ukraine, №4, 23-24 [in Russian].
Kokhanova, L.A. (2007). Environmental Journalism, PR and Advertising. Moscow, YUNITI [in Russian].
Saage, R. (1992). Utopia and Human Rights. Universitas, 4, 255 [in English].
State Ecological Academy of Postgraduate Education Retrieved from http://dea.gov.ua/chapter/ mizhnarodnespivrobitnictvo [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Elena Kunderevich
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.