РОЗВИТОК ТЕХНОЛОГІЙ «ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ» В ГАЛУЗІ ЕКОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Elena Kunderevich Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.4.2018.170622

Ключові слова:

соціальні технології, технології «паблік рилейшнз», екологічна свідомість, екологічна освіта, промоушен, імідж-промоушен, соціальна відповідальність, екологічний PR

Анотація

Метою роботи є аналіз функцій соціальних технологій, з’ясування ролі і значення екологічного PR в процесі формування екологічної свідомості та екологічної культури . Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукових та спеціальних методів пізнання, зокрема: аналізу, синтезу, логічного методу та методу узагальнень. Наукова новизна полягає у запровадженні твердження про те, що сучасною провідною силою, яка зацікавлена у створенні нормального в екологічному відношенні навколишнього середовища є екологічний PR, а також , у визначенні стратегії діяльності фахівців з PR у сфері екології. Висновки. Українські організації і підприємства активно переймають світовий досвід ведення боротьби з екологічними «хворобами» і вдало застосовують новітні технології. Незважаючи на «затримку» українського розвитку в сфері екологічних зв 'язків із громадськістю, сучасні технології використовуються організаторами екологічних кампаній досить активно. Таким чином, екологічний PR все більше виявляє себе, залучаючи до своїх лав професіоналів зі зв'язків з громадськістю широкого профілю та тих, хто починає вузько спеціалізуватися в public service (служіння інтересам своєї громади). Очевидним стає той факт, що цим процесом можна і потрібно керувати.

Біографія автора

Elena Kunderevich, Київський національний університет культури і мистецтв

кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри філософії

Посилання

Манхейм К. Диагноз нашего времени : Пер. с нем. и англ. М. Юрист, 1994. 700 с. – С. 417.

Callicott J.B. (1989) «In Defense of the Land Ethic». – New York: State Univ. New York Press. –Р.118.

Жизнь и окружающая середа: справ. пособие. Сытник К.М., Чередниченко Л.С., Сахаев В.Г. –К.: Наук. Думка: ЮНЕСКО/ЮНЕП, 1985. 248 с. – С. 13-15.

Задорожная К.Е. Промоушен как элемент маркетинга американской компании (на примере Си-би-эс) // Вестник Московского университета. Серия 10. Журналистика. 1994 №4 С. 63.

Галинздра А., Копатько Е., Шумихин С. «Исследование проблем социальной ответственности бизнеса (результаты общенационального опроса)» // Маркетинговые исследования в Украине. – 2007.– №4 С.23-24.

Коханова Л.А. Экологическая журналистика, PR и реклама. М. ЮНИТИ, 2007. 384с. – С.214.

Saage R. (1992) Utopia and Human Rights // Universitas. №4. Р. 255.

Государственная экологическая академия последипломного образования [Электронный ресурс].– Режим доступа: URL: http://dea.gov.ua/chapter/mizhnarodnespivrobitnictvo.

Mannheim, К. (1994). Diagnosis of Our Time. Moscow [in Russian].

Callicott, J. B. (1989). In Defense of the Land Ethic. New York: State Univ. New York Press [in English].

Sytnik, K.M. & Cherednichenko, L.S. & Sakhaev, V.G. (1985). Life and Environment. Kyiv: Naukova Dumka [in Russian].

Zadorozhnaya, K. E. (1994). Promotion as an Element of Marketing of an American Company (for example, CBS). Vestnik Moscowskogo Universiteta. Seriya Journalism, №4, 63 [in Russian].

Galinzdra, A. & Kopatko, E. & Shumikhin, S. (2007). Study of the Problems of Social Responsibility of Business (the Results of a Nationwide Survey). Marketingovi issledovania v Ukraine, №4, 23-24 [in Russian].

Kokhanova, L.A. (2007). Environmental Journalism, PR and Advertising. Moscow, YUNITI [in Russian].

Saage, R. (1992). Utopia and Human Rights. Universitas, 4, 255 [in English].

State Ecological Academy of Postgraduate Education Retrieved from http://dea.gov.ua/chapter/ mizhnarodnespivrobitnictvo [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Номер

Розділ

Статті