СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ РОЛЬ В УКРАЇНСЬКОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Yaroslav Kirilishen Донецький національний університет ім. Василя Стуса, Україна
  • Kateryna Denysova Донецький національний університет ім. Василя Стуса, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.4.2018.170612

Ключові слова:

соціальні комунікації, інформаційний маркетинг, соціальний маркетинг, Інтернет-бізнес, інформаційне підприємство.

Анотація

Мета роботи: аналіз інтегрованих соціальних маркетингових комунікацій і виділення принципів ведення соціальних комунікацій в аспекті українського інформаційного маркетингу. Методи дослідження: аналіз літератури дослідження соціальних маркетингових комунікацій; метод системного і порівняльного аналізу – для аналізу комунікацій прямого та непрямого маркетингу, визначення їх переваг та недоліків, порівняльний аналіз комунікацій інформаційного маркетингу. Наукова новизна: вперше виокремлюються принципи ведення соціальних комунікацій в аспекті українського інформаційного маркетингу. Проведено аналіз стратегії інформаційної маркетингової комунікації. Проаналізовано інтеграції соціальних комунікацій з іншими елементами ведення маркетингової діяльності. Висновки: ведення соціальних комунікацій в українському інформаційному маркетингу є всеохоплюючою тенденцією, яка закладає основи взаємовигідного існування сучасного українського бізнесу.

Біографії авторів

Yaroslav Kirilishen, Донецький національний університет ім. Василя Стуса

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри інформаційних систем управління

Kateryna Denysova, Донецький національний університет ім. Василя Стуса

магістр кафедри інформаційних систем управління

Посилання

Примак Т. Ю., Луценко М. О. Ефективні інструменти інтернет-маркетингу в туристичному менеджменті. Соціальні комунікації: теорія і практика : наук. журн. [наук. ред. О. М. Холод]. Т. 1. К. : МЦД СК «Комтека», 2015. 314 с.

Суровцев О. О. Дослідження обособлення особистості молодої людини в контексті інтернет-комунікації. Міжнародні економічні відносини та світове господарство: наук. журн. [наук. ред. О. М. Холод].

Т. 1. К. : МЦД СК «Комтека», 2015. 314 с.

Заріцька В. М. Інтернет як засіб соціальної комунікації та соціального впливу. Політичний менеджмент. 2018. №4. 125 с.

Коміна Т. О. Особливості сучасної теорії комунікаційних технологій. Соціальні комунікації: теорія і практика : наук. журн. [наук. ред. О. М. Холод]. Т. 1. К. : МЦД СК «Комтека», 2015. 314 с.

Akyazi, E. & Unal, A.T. (2015): “Purpose, Adoption and Level of Loneliness Relation and the Use of Social Networks: A Study on Undergraduate Communication Students”, Global Media Journal, 6(3).

Boyd, D. & Ellison, N. (2018): “Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship”, Journal of Computer Mediated Communication, 13(1).

Gunduz, U. & Pembecioglu, N. (2015): “The Role of Social Media in the Sharing and Delivery of Authoritative and Governmental Issues”, European Journal of Research on Education, Special Issue: Contemporary Studies in Social Science.

Ozel, A. P. (2016): “Social Media and Trust: An Empirical Research Directed to Government, Non-Governmental Organizations and Business, Academic Journal of Information Technology, 7(2).

McLaughlin M. L, Osborne K. K. & Ellison N. B. (2015): “Virtual Community in a Telepresence Environment”, Virtual Culture Identity and Communication in Cybersociety, ed. by Steven G. Jones, U.K: Sage Publications.

Vural, B. A. & Bat, M. (2016): “Social Media As a New Communication Environment: A Research on Ege University Faculty of Communication”, Journal of Yasar University, 20(5).

Primak, T. Y., Lutsenko, M. O. (2015). Effective Internet Marketing in Tourism Management: theory and practice: Science. Kyiv: Komtek [in Ukrainian].

Surovtsev, O. O. (2015). Investigation of the isolation of the personality of a young person in the context of Internet communication: International Economic Forum and State Fair of Sovereign: Science. Kyiv: Komtek [in Ukrainian].

Zaritska, V. M. (2018). Internet On the Internet of Social and Social Affairs: Political Management. Kyiv: Komtek [in Ukrainian].

Komina, T. O. (2015). Particularities of such theories of communal technologies: Socialist Commons: theory and practice: Sciences. Kyiv: Komtek [in Ukrainian].

Akyazi, E. & Unal, A.T. (2015): “Purpose, Adoption and Level of Loneliness Relation and the Use of Social Networks: A Study on Undergraduate Communication Students”, Global Media Journal, 6(3) [in English].

Boyd, D. & Ellison, N. (2018): “Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship”, Journal of Computer Mediated Communication, 13(1). [in English].

Gunduz, U. & Pembecioglu, N. (2015): “The Role of Social Media in the Sharing and Delivery of Authoritative and Governmental Issues”, European Journal of Research on Education, Special Issue: Contemporary Studies in Social Science. [in English].

Ozel, A. P. (2016): “Social Media and Trust: An Empirical Research Directed to Government, Non-Governmental Organizations and Business, Academic Journal of Information Technology, 7(2) [in English].

McLaughlin M. L, Osborne K. K. & Ellison N. B. (2015): “Virtual Community in a Telepresence Environment”, Virtual Culture Identity and Communication in Cybersociety, ed. by Steven G. Jones, U.K: Sage Publications [in English].

Vural, B. A. & Bat, M. (2016): “Social Media As a New Communication Environment: A Research on Ege University Faculty of Communication”, Journal of Yasar University, 20(5) [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Номер

Розділ

Статті