ТЕХНОЛОГІЇ ПРОМОЦІЇ ЧИТАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.4.2023.294082Анотація
Метою дослідження є формування моделі процесу популяризації читання в структурі інформаційної діяльності шкільної бібліотеки. Методологія дослідження ґрунтується на використанні методу метод моделювання, контент-аналіз, статистичний метод, групування та узагальнення. Результати. Дослідження висвітлює роль мережевих ресурсів у популяризації читання шкільними бібліотеками. Представлено інформаційну та формальну модель промоції читання, використання цифрових інструментів та аналіз інформаційних ресурсів у шкільних бібліотеках. Практичний приклад відображає важливість вибору ефективного комунікаційного каналу для взаємодії з учнями та підвищення інтересу до читання. Результати опитування показали низький рівень читання серед учнів та підкреслили важливість адаптації стратегій для кращого залучення молодої аудиторії. Висновки. Інформаційні технології та мережеві ресурси – ключові інструменти для промоції читання та взаємодії з користувачами у шкільних бібліотеках. Аналіз практик, моделювання процесів популяризації та залучення цільової аудиторії - основа ефективної стратегії розвитку читання в школах. Соціальні медіа мають великий потенціал для просування читання серед учнів, але варто підходити індивідуально до вивчення їхніх інформаційних потреб та вибору оптимальних платформ для комунікації. Регулярний аналіз використання ресурсів бібліотек допомагає виявляти сильні й слабкі сторони їхньої діяльності та вдосконалювати стратегії просування читання. Врахування вподобань та потреб учнів у виборі комунікаційних каналів - важливий аспект успішної популяризації читання.
Ключові слова: соціальні медіа, бібліотека, промоція читання, інформаційна діяльність.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Аліна Петрушка, Вікторія Машталір
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.