ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНТСТВА В КОНКУРЕНТНИХ УМОВАХ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.4.2023.294087Анотація
Мета дослідження полягає у вивченні потенціалу вебсайту як інформаційного ресурсу для популяризації діяльності туристичного агентства в конкурентних умовах. Для реалізації цієї мети необхідно розв’язати такі завдання: встановити роль інформаційно-комунікаційних технологій в стратегії просування компанії на ринку туристичних послуг; вивчити особливості використання інформаційних технології в контексті діяльності туристичного агентства; визначити функціональні особливості вебсайту туристичного агентства; визначити вимоги до спеціалізованих сайтів у сфері туристичного бізнесу. Методологія дослідження полягає у використанні загальнонаукових методів. Застосування методів аналізу, синтезу, логічних узагальнень дало змогу встановити роль інформаційно-комунікаційних технологій в стратегії просування компанії на ринку туристичних послуг; вивчити особливості використання інформаційних технології в контексті діяльності туристичного агентства; визначити функціональні особливості та вимоги до вебсайту туристичного агентства. Метод візуалізації у табличній і графічній формі використано для представлення ресурсів інформаційних, комунікаційних технологій в просуванні компанії на ринку туристичних послуг. Наукова новизна роботи полягає у з’ясуванні тенденцій глибокого взаємопроникнення інформаційних, комунікаційних, маркетингових технологій в діяльності компанії на ринку туристичних послуг. Висновки. До переваг популяризації діяльності туристичного підприємства з використанням сучасних інформаційних, комунікаційних, маркетингових технологій належать: можливість комунікації з цільовою аудиторією в режимі реального часу; збільшення ресурсів для охоплення клієнтської бази; покращення іміджу туристичного підприємства; появу каналів не тільки для поширення інформації про послуги, товари чи саме підприємство, а й для реалізації туристичних продуктів; підвищення ефективності комунікації з клієнтами та зменшення витрат на залучення нових клієнтів; спрощення процесів оформлення замовлень; застосування дистанційних технологій для консультування та обслуговування клієнтів.
Ключові слова: вебсайт, інформаційні технології, комунікаційні технології, туризм, туристичні послуги, туристичні агентства.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Марія Комова, Олена Гуглевич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.