Стан окремих показників фізичного розвитку та координаційних здібностей школярів 8–9-х класів
Ключові слова:
фізичний розвиток, координаційні здібності, школярі, рівень.Анотація
В статті відображені показники фізичного розвитку та координаційних здібностей школярів 8–9-х класів.
Посилання
Ажиппо, О. Ю. (2015). Роль і місце фізичного виховання школярів у формуванні навичок здорового способу життя. Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія», (47), 290-300. Харків.
Ажиппо, О. Ю., & Криворучко, Н. В. (2016). До питання підвищення інтересу студентів до занять фізичного виховання. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Харків: ХДАФК. Вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/70874
Бала, Т. М., & Масляк, І. П. (2009). Динаміка показників фізичного розвитку школярок 8-9-х класів під впливом вправ черлідингу. Слобожанський науково-спортивний вісник, (1), 22-25. Харків: ХДАФК.
Бала, Т. М., & Масляк, І. П. (2011). Зміна рівня фізичного здоров’я школярів 7-9-х класів під впливом вправ черлідингу. Спортивний вісник Придніпров’я: науково-практичний журнал, (2), 21-23. Дніпропетровськ.
Bala, T. M. (2015). Change in the level of strength and endurance development of 5-6 grades pupils under cheerleading exercises influence. Slobozhans'kij naukovo-sportivnij visnik, (3(47)), 14-18. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.003
Фізичне виховання. (2017). Рухливі ігри для дітей. Вилучено із https://sportsmenam.wordpress.com