Стан окремих показників фізичного розвитку та координаційних здібностей школярів 8–9-х класів
Ключові слова:
фізичний розвиток, координаційні здібності, школярі, рівень.Анотація
В статті відображені показники фізичного розвитку та координаційних здібностей школярів 8–9-х класів.
Посилання
Ажиппо, О. Ю. (2015). Роль і місце фізичного виховання школярів у формуванні навичок здорового способу життя. Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія», (47), 290-300. Харків.
Ажиппо, О. Ю., & Криворучко, Н. В. (2016). До питання підвищення інтересу студентів до занять фізичного виховання. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Харків: ХДАФК. Вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/70874
Бала, Т. М., & Масляк, І. П. (2009). Динаміка показників фізичного розвитку школярок 8-9-х класів під впливом вправ черлідингу. Слобожанський науково-спортивний вісник, (1), 22-25. Харків: ХДАФК.
Бала, Т. М., & Масляк, І. П. (2011). Зміна рівня фізичного здоров’я школярів 7-9-х класів під впливом вправ черлідингу. Спортивний вісник Придніпров’я: науково-практичний журнал, (2), 21-23. Дніпропетровськ.
Bala, T. M. (2015). Change in the level of strength and endurance development of 5-6 grades pupils under cheerleading exercises influence. Slobozhans'kij naukovo-sportivnij visnik, (3(47)), 14-18. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.003
Фізичне виховання. (2017). Рухливі ігри для дітей. Вилучено із https://sportsmenam.wordpress.com
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.