Формування мотивації у дітей шкільного віку до занять фізичною культурою
Анотація
Анотація. Проведено аналіз сучасних посилань з актуального питання формування мотивації у дітей шкільного віку до занять фізичною культурою. Визначено основні мотиви заохочення школярів 5–9 класів до занять фізичною культурою та спортом.
Ключові слова: мотивація, школярі, фізична культура, рухова активність.
Список використаної літератури
Горшкова Н. Б. Мотивація школярів до занять фізичною культурою і спортом. Вісник Черкаського національного університету. 2005. № 6–7. С. 130–133.
Козленко О. Формування мотивів фізичного вдосконалення в молодших школярів. Фізичне виховання в школі. 1999. № 4. С. 29–32.
Матвеев Л. П., Новиков А. Д. Теория и методика физического воспитания. М.: ФиС, 1976. С. 15–18.
Петровский А. В. Общая психология. М.: Просвещение, 1976. С. 97–100.
Сінгаєвський С. Формування позитивного ставлення школярів до фізичного виховання. Фізичне виховання в школі. 2001. № 1. С. 33–37.
Systematic review of sedentary behaviour and health indicators in school-aged children andyouth: anupdate. URL: https://www.nrcresearchpress.com/doi/pdf/ 10.1139/apnm-2015-0630 (дата звернення 01.10.2017).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.