Рівень розвитку окремих проявів координаційних здібностей школярів 3-х класів
Анотація
Анотація. У статті представлені показники розвитку здатності до орієнтування у просторі та збереження статичної рівноваги школярів 3-х класів. Виявлено, що у дівчат зафіксовано кращі результати просторового орієнтування, а у хлопців – утримання стійкого положення.
Ключові слова: фізичне виховання, орієнтування у просторі, статична рівновага, учні початкових класів.
Список використаної літератури
Кочеткова Г. Г. Развитие пространственного мышления младших школьников. Начальная школа. 2007. № 2. С. 26–28.
Круцевич Т. Ю., Воробьев М. И. Контроль в физическом воспитании детей, подростков и юношей. Киев, 2005. 195 с.
Круцевич Т. Ю, редактор. Теорія і методика фізичного виховання: у 2 т. Київ: Олімпійська література, 2012. Том 1. 391 с.
Кузьменко І. О. Розвиток координаційних здібностей школярів середніх класів з урахуванням функціонального стану сенсорних функцій: автореферат. Харків: ХДАФК, 2013. 20 с.
Масляк І. П. Зміна рівня фізичної підготовленості молодших школярів під впливом спеціальних вправ, спрямованих на покращення функціонального стану аналізаторів : автореферат. Харків: ХДАФК, 2007. 22 с.
Петрушина В. О. О развитии пространственного мышления младших школьников. Начальная школа. 2004. № 8. С. 56.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів. Київ: Олімпійська література, 2001. 440 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.