До питання впровадження варіативного модулю «бадмінтон» у новій українській школі
Анотація
Анотація. В статті розглянуті актуальні питання пошуку шляхів впровадження варіативного модулю «Бадмінтон» у модельні навчальні програми Нової української школи. Представлені теоретико-практичні аспекти реалізації цього проекту засобами інноваційних технологій та міжнародної програми «Shuttle Time».
Ключові слова: Нова українська школа, бадмінтон, варіативний модуль, програма «Shuttle Time».
Список використаної літератури
Нова українська школа: концептуальні засади реформування середньої школи / Гриневич Л. та ін.; за заг. ред. Грищенка М. 2016. 40 с. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf.
Сороколіт Н. Впровадження варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури в учнів восьмих класів. Спортивний вісник Придніпров’я. 2017. № 3. С. 184–188
Огнистий А. В., Огниста К. М. Міжнародна програма «Shuttle time» Світової федерації бадмінтону – як здоров’язберігаюча технологія. Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини: зб. наук. праць. Харків, 2020. Випуск 1. С. 200–201.
Єднак В. Д. «Shuttle time» – навчальний проект всесвітньої федерації бадмінтону. Молодь та олімпійський рух: збірник тез доповідей Х Міжнародної наук. конф. К., 2017. С. 254–255.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.