До питання впровадження варіативного модулю «бадмінтон» у новій українській школі
Abstract
Анотація. В статті розглянуті актуальні питання пошуку шляхів впровадження варіативного модулю «Бадмінтон» у модельні навчальні програми Нової української школи. Представлені теоретико-практичні аспекти реалізації цього проекту засобами інноваційних технологій та міжнародної програми «Shuttle Time».
Ключові слова: Нова українська школа, бадмінтон, варіативний модуль, програма «Shuttle Time».
Список використаної літератури
Нова українська школа: концептуальні засади реформування середньої школи / Гриневич Л. та ін.; за заг. ред. Грищенка М. 2016. 40 с. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf.
Сороколіт Н. Впровадження варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури в учнів восьмих класів. Спортивний вісник Придніпров’я. 2017. № 3. С. 184–188
Огнистий А. В., Огниста К. М. Міжнародна програма «Shuttle time» Світової федерації бадмінтону – як здоров’язберігаюча технологія. Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини: зб. наук. праць. Харків, 2020. Випуск 1. С. 200–201.
Єднак В. Д. «Shuttle time» – навчальний проект всесвітньої федерації бадмінтону. Молодь та олімпійський рух: збірник тез доповідей Х Міжнародної наук. конф. К., 2017. С. 254–255.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.