До питання впровадження варіативного модулю «бадмінтон» у новій українській школі

Автор(и)

Анотація

Анотація. В статті розглянуті актуальні питання пошуку шляхів впровадження варіативного модулю «Бадмінтон» у модельні навчальні програми Нової української школи. Представлені теоретико-практичні аспекти реалізації цього проекту засобами інноваційних технологій та міжнародної програми «Shuttle Time».

Ключові слова: Нова українська школа, бадмінтон, варіативний модуль, програма «Shuttle Time».

Список використаної літератури

Нова українська школа: концептуальні засади реформування середньої школи / Гриневич Л. та ін.; за заг. ред. Грищенка М. 2016. 40 с. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf.

Сороколіт Н. Впровадження варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури в учнів восьмих класів. Спортивний вісник Придніпров’я. 2017. № 3. С. 184–188

Огнистий А. В., Огниста К. М. Міжнародна програма «Shuttle time» Світової федерації  бадмінтону – як здоров’язберігаюча технологія. Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини: зб. наук. праць. Харків, 2020. Випуск 1. С. 200–201.

Єднак В. Д. «Shuttle time» – навчальний проект всесвітньої федерації бадмінтону. Молодь та олімпійський рух: збірник тез доповідей Х Міжнародної наук. конф. К., 2017. С. 254–255.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-31

Як цитувати

Сірик, А. (2022). До питання впровадження варіативного модулю «бадмінтон» у новій українській школі. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 117–121. вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/284880

Номер

Розділ

Статті