Діагностування параметрів індивідуальних адаптаційних можливостей студенток ЗВО
Abstract
Анотація. У статті визначено індивідуальні адаптаційні можливості студенток 1-го курсу закладів вищої освіти.
Результати проведеного нами дослідження свідчать про те, що до 1-го рівня з нормальним, помірним функціональним напруженням систем організму належить – 3,6% студенток, які можуть без обмежень займатися в основній групі та відвідувати факультативні заняття з різних видів спорту. Варто зазначити, що основна кількість студенток належить до 2-го адаптаційного рівня – 47,6%, який дає змогу займатися студенткам в основній групі з використанням усіх фізичних вправ. Значна кількість студенток – 45,4% за адаптаційним потенціалом належить до третього рівня, що значно знижує їх працездатність. З 4-им адаптаційним рівнем із незадовільною адаптацією було встановлено – 3,4%, що означає різке зниження функціональних резервів організму, яке вказує на зрив механізмів регуляції.
Ключові слова: адаптаційні можливості, студентки, заклади вищої освіти.
Список використаних джерел
Буліч Е. Г., Муравов І. В. Здоров'я людини. Київ: Олімп. літ. 2003. 424 с.
Волков Л. В. Теорія та методика дитячого та юнацького спорту. Київ: Олімп. літ. 2002. 294 с.
Кокун О. М. Оптимізація адаптаційних можливостей людини: психофізіологічний аспект забезпечення діяльності. Монографія. К.: Міленіум. 2004. 265 с.
Максимова К. В. Визначення індивідуальних адаптаційних можливостей студенток І курсів вищих навчальних закладів м. Харкова різного профілю. Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. Випуск 25. Луцьк, 2017. С. 72–76.
Максимова К. В. Моніторинг стану соматичного здоров’я студенток І курсів вищих навчальних закладів м. Харкова. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». International Scientific Journal, № 7 (29). Київ, 2017. С. 30–34
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.