Ставлення учнів середніх класів до варіативного модулю фітнес-йога на уроках фізичної культури

Автор(и)

  • Юлія Семенова

Анотація

Анотація. У статті представлені показники ставлення учнів середніх класів до варіативного модулю фітнес – йога на уроках фізичної культури. Проведено аналіз літературних джерел стосовно сучасної освітньої реформи у галузі фізичної культури. Зроблено порівняльний аналіз отриманих даних у зацікавленості занять з йоги та теоретична підготовка з цієї практики серед учнів середніх класів різної статі. Відображено відсоткове співвідношення впровадження у освітній процес практики йоги та бажання займатися йогою на уроках фізичної культури у закладі середньої освіти.

Ключові слова: Нова українська школа, йога, фітнес, фізична культура, учні середніх класів.

Список використаних джерел

Балабанов Олександр. Вплив занять хатха-йогою на розвиток фізичних якостей дітей молодшого шкільного віку, які відвідують групу подовженого дня. Фізична культура і спорт. Виклики сучасності. 2022. С. 6–15. https://doi.org/10.5281/zenodo.7248948

Волкова І. В., Несен О. О. Поєднання варіативних модулів в одному навчальному періоді для учнів 5-6 класів, відповідно до вимог модельної навчальної програми Здоров’я нації і вдосконалення фізкультурно-спортивної освіти: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 27–28 квітня 2023 р. С. 376–382.

Інструктивно-методичні  рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році. Додаток 16. Освітня галузь «Фізична культура». URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/metodichni-rekomendaciyi

Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Педан О. С., Коломоєць Г. А., Боляк А. А., Ребрина А. А., Деревянко В. В., Стеценко В. Г., Остапенко О. І., Лакіза О. М., Косик В. М. та інші. Міністерство освіти і науки України. 17.08.2022. URL: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html

Осадчий М. В. Фізична культура та фітнес. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної практичної конференції 20 лютого 2019 року Суми, Україна. С. 234–238.

Сергієнко К. С. Вплив йоги на організм людини у фізичному та психологічному план. Нотатки сучасної науки. 2002. №3. С. 57–59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-31

Як цитувати

Семенова, Ю. (2023). Ставлення учнів середніх класів до варіативного модулю фітнес-йога на уроках фізичної культури. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 123–129. вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/298688

Номер

Розділ

Статті