Вплив вправ кросфіту на рівень фізичного здоров’я здобувачів освіти закладів фахової передвищої освіти

Автор(и)

  • Маргарита Мамешина Харківська державна академія фізичної культури, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7397-3805
  • Ліна Поспілько

Анотація

Анотація. У статті представлено показники, що характеризують рівень антропометричного розвитку, функціональний стан серцево-судинної та дихальної систем, реакцію серцево-судинної системи на стандартне фізичне навантаження. Виявлені позитивні зміни практично усіх параметрів, що характеризують рівень фізичного здоров'я студентів 16-17 років під впливом вправ кросфіту. Унаслідок цього найбільш значно поліпшилися показники функціонування серцево-судинної системи та стану дихальної системи (з нижчого за середній до середнього відповідно).

Ключові слова: фізичний розвиток, фізична підготовленість, студенти 16-17 років, фізичне виховання.

Список використаних джерел

Бала Т. М., Сванадзе А. С., Кузьменко І. О. Рівень фізичної підготовленості школярів 10-11-х класів. Науковий часопис Нац. пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. пр. Київ, 2017. 6(88). С. 10−13.

Криворучко Н. В., Масляк І. П. Шляхи підвищення фізичного розвитку та фізичної підготовленості молодого покоління. В: Арзютов Г. М., редактор. Науковий часопис Нац пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. пр. Київ, 2016. 11(81). С. 57−60.

Мамешина М. А., Масляк І. П., Жук В. О. Стан та проблеми фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах. Слобожанський науково-спортивний вісник. Харків: ХДАФК, 2015. 3 (47). С. 52‒57.

Мамешина М. А. Інноваційні напрямки підвищення фізичного здоров’я та рухової підготовленості учнівської молоді. В: Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. 154. 1. С. 115−118.

Петрова А., Бала Т. Стан кардіореспіраторної системи хлопців 10–11 класів після впровадження варіативного модуля «КРОСФІТ». Слобожанський науково-спортивний вісник. 2020. 3(77). С. 12−19.

Поляков С. Д., Хрущев С. В., Корнеева И. Т. Мониторинг и коррекция физического здоровья школьников. Айрис-пресс, 2006. 96 с.

Поспілько Л., Мамешина М. Рівень фізичного здоров’я здобувачів освіти закладів фахової передвищої освіти. Науково-теоретичний журнал «Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення». Харків: ХДАФК, 2022. С. 230–237.

Mameshina M. A. Condition of physical health of pupils of the 7th-8th classes of the comprehensive school. Slobozhanskyi herald of science and sport: [scientific and theoretical journal]. Kharkiv: KSAPC, 2016. vol.  5 (55). рр. 44–49.

Mameshina M. Differentiation of the content of classes on physical education, taking into account indicators of physical health and physical preparedness of students in grades 7–9. Slobozhanskyi Herald of Science and Sport, 2019. Vol. 7 No. 6(74), pp. 26–31, doi: 10.5281/zenodo.3674433

Maslyak I. P., Krivoruchko N. V. Physical development of students of teacher training college as a result of exercises of cheerleading. Physical Education of Students, 2016. vol. 1: pp. 55–63. http://dx.doi.org/10.15561/20755279.2016.0108

Petrova A., Bala T., Masliak I., Mameshina M. The effect of CrossFit exercises on the physical health level of 16–17-year-old boys. Journal of Physical Education and Spor, 2022. Vol. 22 No. 6, pp. 955–961.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-31

Як цитувати

Мамешина, М., & Поспілько, Л. (2023). Вплив вправ кросфіту на рівень фізичного здоров’я здобувачів освіти закладів фахової передвищої освіти. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 184–193. вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/298702

Номер

Розділ

Статті