Фізичне виховання молоді в аспекті впровадження в освітній процес оздоровчо-рекреаційних технологій
Ключові слова:
фізичне виховання, молодь, оздоровчо-рекреаційні технологіїАнотація
В статті представлені показники фізичного стану молоді віком 16-17 років в аспекті впровадження оздоровчо-рекреаційних технологій у процес фізичного виховання. Мета дослідження – визначити вплив оздоровчо-рекреаційних технологій на фізичний розвиток та загальний стан здоров’я молоді 16-17 років в освітньому процесі. Матеріал і методи. У дослідженні взяли участь 40 здобувачів 1 курсу закладу вищої освіти. Використовувалися методи опитування, тестування рівня фізичної підготовленості та спостереження за фітнес-вправами, що застосовуються в рамках оздоровчо-рекреаційної програми занять. Результати. Встановлено, що впровадження оздоровчо-рекреаційних технологій призводить до покращення фізичного стану молоді, зокрема підвищення витривалості, гнучкості та сили. Виявлено зниження рівня стресу та покращення емоційного фону серед учасників дослідження. Висновки. Отримані дані свідчать про доцільність включення оздоровчо-рекреаційних технологій в освітній процес для підвищення фізичної активності молоді, сприяння їхньому психофізичному розвитку та підтримання загального здоров’я.
Посилання
Грибан, Г. П. (2020). Фізичне виховання: проблеми та перспективи: монографія за загальною редакцією проф. Г. П. Грибана. Житомир: Рута, 384. http://eprints.zu.edu.ua/32273/1/Gryban-monografiya.pdf
Макотченко, О., & Школа, О. (2024). Інтеграція системи оздоровчо-рекреаційної рухової активності в заклади освіти. Фізична культура, спорт і здоров’я: стан, проблеми та перспективи: збірник тез XXІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 04.12.2024 р.). Х.: ХДАФК, 242–243. https://doi.org/10.15391/conf_KhSAPC_2024
Школа, О. М., Волкова, Є. Є., & Грищенко, О. І. (2024). Система оздоровчо-рекреаційної рухової активності населення: проблеми та перспективи. Реалізація концепції едукації фахівців освітньої галузі в умовах інноваційного розвитку суспільства: матер. Міжнар. наук.-практ. онлайн- конф. (Харків, 17.05.24 р.), 89–93. http://repository.khpa.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/4021/1/Borzyk_tz_39.pdf
Школа, О. М., Макотченко, О. А., Пелешенко, І. М., & Сичов, Д. В. (2025). Підвищення ефективності тренувального процесу спортсменів з використанням фітнес-технологій. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), 1, 172–177. https://spppc.com.ua/index.php/journal/article/view/2345
Otravenko, O., Shkola, O., Zhamardiy, V., & Donchenko, V. (2024). Method of physical improvement of higher education students by means of functional training in the aspect of health-preservation. Acta Balneologica. Aluna Publishing. LXVI, 1(179). 40–49. ActaBalneol2024i1.pdf
Shkola, O., & Fomenko, O. (2024). Еvolution of terminology in the fitness industry: from the classics to the modern. Evolution of terminology in pedagogical science: from the classics to the present: international collective monograph / edited by G. F. Ponomarova, A.A. Kharkivska, L.O. Petrychenko and other; Municipal Establishment «Kharkiv Humanitarian Pedagogical Academy» of Kharkiv Regional Council. – Publishing house OKTAN PRINT s.r.o., 804–820. doi: 10.46489/EOTIPS-24-27
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.