Мобільні додатки для навчання легкій атлетиці фахівців з фізичного виховання

Автор(и)

Ключові слова:

фізична підготовленість, аналіз рухів, рухове навчання, мобільні технології, інновації

Анотація

У статті представлений аналіз використання мобільних додатків для навчання студентів видам легкої атлетики. Мета дослідження - визначити особливості використання мобільних додатків навчання легкій атлетиці фахівцями з фізичного виховання. Матеріал і методи. Досягнення поставленої мети ґрунтувалося на застосуванні теоретичних методів педагогічного дослідження. Результати. Встановлено, що використання мобільних додатків у освітньому процесі з фізичного виховання здатне оптимізувати навчальну діяльність. З огляду на специфіку навчання в легкій атлетиці, є можливість підбору практико-орієнтованих мобільних додатків для оптимізації процесу фізичного виховання студентів. Висновки. Отримані дані свідчать про доцільність включення в навчальний процес з легкої атлетики мобільних додатків.

Біографії авторів

Ілля Шутєєв, Харківська державна академія фізичної культури

аспірант 

Андрій Єфременко, Харківська державна академія фізичної культури

кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент

Посилання

Al-Rahmi, A. M., Al-Rahmi, W. M., Alturki, U., Aldraiweesh, A., Almutairy, S., & Al-Adwan, A. S. (2022). Acceptance of mobile technologies and M-learning by university students: An empirical investigation in higher education. Education and Information Technologies, 27(6), 7805–7826. https://doi.org/10.1007/s10639-022-10934-8

Deng, C., Feng, L., & Ye, Q. (2024). Smart physical education: governance of school physical education in the era of new generation of information technology and knowledge. Journal of the Knowledge Economy, 15(3), 13857–13889. https://doi.org/10.1007/s13132-023-01668-0

Rihatno, T., & Nuraini, S. (2021). Children’s physical literacy development needs using mobile learning. Journal of Physical Education and Sport, 21, 2395–2401. https://doi.org/10.7752/jpes.2021.s4321

Steinberg, C., Zühlke, M., Bindel, T., & Jenett, F. (2020). Aesthetic education revised: a contribution to mobile learning in physical education. German Journal of Exercise and Sport Research, 50(1), 92–101. https://doi.org/10.1007/s12662-019-00627-9

Yang, Q. F., Hwang, G. J., & Sung, H. Y. (2020). Trends and research issues of mobile learning studies in physical education: a review of academic journal publications. Interactive Learning Environments, 28(4), 419–437. https://doi.org/10.1080/10494820.2018.1533478

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-03-28

Як цитувати

Шутєєв, І., & Єфременко, А. (2025). Мобільні додатки для навчання легкій атлетиці фахівців з фізичного виховання. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 44–51. вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/325433

Номер

Розділ

Статті