Мобільні додатки для навчання легкій атлетиці фахівців з фізичного виховання
Ключові слова:
фізична підготовленість, аналіз рухів, рухове навчання, мобільні технології, інноваціїАнотація
У статті представлений аналіз використання мобільних додатків для навчання студентів видам легкої атлетики. Мета дослідження - визначити особливості використання мобільних додатків навчання легкій атлетиці фахівцями з фізичного виховання. Матеріал і методи. Досягнення поставленої мети ґрунтувалося на застосуванні теоретичних методів педагогічного дослідження. Результати. Встановлено, що використання мобільних додатків у освітньому процесі з фізичного виховання здатне оптимізувати навчальну діяльність. З огляду на специфіку навчання в легкій атлетиці, є можливість підбору практико-орієнтованих мобільних додатків для оптимізації процесу фізичного виховання студентів. Висновки. Отримані дані свідчать про доцільність включення в навчальний процес з легкої атлетики мобільних додатків.
Посилання
Al-Rahmi, A. M., Al-Rahmi, W. M., Alturki, U., Aldraiweesh, A., Almutairy, S., & Al-Adwan, A. S. (2022). Acceptance of mobile technologies and M-learning by university students: An empirical investigation in higher education. Education and Information Technologies, 27(6), 7805–7826. https://doi.org/10.1007/s10639-022-10934-8
Deng, C., Feng, L., & Ye, Q. (2024). Smart physical education: governance of school physical education in the era of new generation of information technology and knowledge. Journal of the Knowledge Economy, 15(3), 13857–13889. https://doi.org/10.1007/s13132-023-01668-0
Rihatno, T., & Nuraini, S. (2021). Children’s physical literacy development needs using mobile learning. Journal of Physical Education and Sport, 21, 2395–2401. https://doi.org/10.7752/jpes.2021.s4321
Steinberg, C., Zühlke, M., Bindel, T., & Jenett, F. (2020). Aesthetic education revised: a contribution to mobile learning in physical education. German Journal of Exercise and Sport Research, 50(1), 92–101. https://doi.org/10.1007/s12662-019-00627-9
Yang, Q. F., Hwang, G. J., & Sung, H. Y. (2020). Trends and research issues of mobile learning studies in physical education: a review of academic journal publications. Interactive Learning Environments, 28(4), 419–437. https://doi.org/10.1080/10494820.2018.1533478
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.