Особливості використання інноваційних методів фізкультурно-оздоровчої роботи зі здобувачами фахової передвищої освіти
Ключові слова:
інноваційні методи, фізкультурно-оздоровча робота, здобувачі фахової передвищої освіти, інтерактивні методи навчанняАнотація
У статті досліджено особливості застосування інноваційних методів у фізкультурно-оздоровчій діяльності зі студентами фахових закладів передвищої освіти. Проаналізовано сучасні наукові підходи до розвитку фізичної культури та спорту, виокремлено ключові напрями впровадження інновацій в освітній процес. Мета дослідження: проаналізувати особливості використання інноваційних методів фізкультурно-оздоровчої роботи зі здобувачами фахової передвищої освіти. Методи дослідження: аналіз літературних джерел, педагогічне спостереження, анкетування. Результати. Детально розглянуто приклади інноваційних методів та технологій, що є ефективними для підвищення рівня фізичної підготовленості здобувачів фахової передвищої освіти та формування у них культури здорового способу життя. Висновки. Проведене дослідження підтверджує ефективність впровадження інноваційних методів у фізкультурно-оздоровчу роботу зі студентами фахових закладів передвищої освіти.
Посилання
Грибан, Г. П., & Ковальчук, Я. О. (2022). Формування культури здорового способу життя студентів закладів вищої освіти в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності. Вилучено з http://eprints.zu.edu.ua/34781/
Карпенко, М. М. (2021). Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес як один із ключових напрямів розвитку сучасної освіти. Вилучено з https://niss.gov.ua/sites/default/files/2021-09/navchalnyi-protses.pdf
Качан, О. А. (2017). Упровадження інноваційних технологій у фізкультурно-оздоровчу та спортивну діяльність закладів освіти: навчально-методичний посібник. Витоки. Вилучено з https://naurok.com.ua/uprovadzhennya-innovaciynih-tehnologiy-u-fizkulturno-ozdorovchu-ta-sportivnu-diyalnist-zakladiv-osviti-388759.html
Мох, Т., & Комяга, А. (2021). Використання новітніх інформаційних технологій у фізичному вихованні, спорті та здоров'ї людини. Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини, 25–28. Вилучено з http://dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13377
Поясок, Т. Б., Беспарточна, О. І., & Костенко, О. В. (2019). Інтерактивний навчальний посібник «Сучасні технології освітнього процесу»: навчальний посібник. ПП Щербатих О. В. Вилучено з https://mtep.co.ua/user-files/stop__nteraktivniy_n_p.pdf
Шинкарьова, О. Д. (2022). Методика викладання сучасних фітнес-технологій: навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти спец. «017 Фізична культура і спорт». Видавництво ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». Вилучено з https://dspace.luguniv.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/9477/1%20Шинкарьова_ОД_Фітнес_Посібн_03.12.2022.pdf
Юденко, О. В. (2024). Інноваційні технології фізичного виховання і спорту: навч. посіб. Національний університет оборони України. Вилучено з http://eprints.zu.edu.ua/40571/1/fizk.pdf
Яллін, В. Л., & Дрозд, М. П. (2024). Персоналізоване навчання: визначення, роль вчителя та підручника, цифрові технології. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (с. 16–20). Вилучено з http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2024/94/5.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.