Вплив занять спортивним орієнтуванням на розвиток психічних якостей школярів 10-11 років
Ключові слова:
орієнтувальник, школярі, психологічні якості, тестуванняАнотація
Передумовою проведеного нами дослідження стало вивчення впливу занять спортивним орієнтуванням на розвиток психічних якостей (зокрема пам’яті та уваги) у школярів 10-11 років. В зв’язку з цим метою дослідження було виявлення прогресу в цьому напрямку юних орієнтувальників порівняно з контрольною групою. Матеріал і методи. У дослідженні брали участь 50 учнів 5-х класів загальноосвітньої школи. Для втілення мети були застосовані методи тестування, педагогічного експерименту, спостереження, математичного аналізу. Результати. Після проведення експерименту було встановлено значний прогрес в розвитку пам’яті та уваги у дітей експериментальної групи. Висновки. Отримані результати підтвердили позитивний вплив спортивного орієнтування на вдосконалення психічних якостей дітей.
Посилання
Березовський, В. А. (2016) Навчання спортивному орієнтуванню на уроках фізичної культури в 10–11 класах. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт, 139(1). 22–24.
Галан, Я. П. (2015) Корекція психофізичного стану школярів 13–14 років засобами спортивного орієнтування [Автореф. дис. канд. наук з фіз. вих. та спорту: Київ: НУФВСУ].
Доценко, О. В. (2012) Оптимізація процесу навчання підлітків, що займаються спортивним орієнтуванням. Вісник НТУУ«КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка, 3(36). 112–117.
Скрипченко, О. В., Волинська, Л. В., & Огороднійчук, З. В. (2011). Вікова та педагогічна психологія: навч. посібн. К.: Просвіта.
Цимбалюк, І. (2004). Психологія: навч. посібн. К.: «Професіонал».
Чобанюк, К., Галан, Я. (2017) Використання сучасних форм навчання з елементами спортивного орієнтування на уроках фізичної культури. Молода спортивна наука України. Євген Приступа (Ред.), 21. Т. 2. Львів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.