Показники розвитку сили учнів 6-го класу
Abstract
Анотація. У статті представлено показники дослідження розвитку сили учнів 6-го класу. Отримані результати порівняно з нормами, а також співставлено у статевому аспекті.
Ключові слова: силові здібності, школярі середніх класів, уроки фізичної культури, фізична підготовленість, фізичне виховання.
Список використаної літератури
Гогоць В. Д., Остапова О. О., Остапов А. В. Розвиток витривалості і сили: методичний посібник. Полтава, 2010. 36 с.
Кожанова О. С. Особливості методики розвитку силових якостей у школярів старших класів (хлопців) на заняттях з фізичної культури. Фізична культура і спорт у сучасному суспільстві: досвід, проблеми, рішення: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 20.11.2015). Київ. 2015. С. 114–118.
Масляк І. П. Зміна рівня фізичної підготовленості молодших школярів під впливом спеціальних вправ, спрямованих на покращення функціонального стану аналізаторів : автореферат. Харків: ХДАФК, 2007. 22 с.
Стасенко О. А. Розвиток силових здібностей у молодших школярів засобами гімнастики. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2011. № 11. С. 113–117.
Тітаренко А. Методика розвитку силових здібностей хлопчиків молодшого шкільного віку. Теорія та методика фізичного виховання. 2009. № 5. С. 16–18.
Фізична культура в школі: навчальна програма для 5–9 класів загальноосвіт. навч. закладів. Київ: Літера ЛТД, 2018. 368 с.
Черкашина Л. Способи розвитку силових якостей дівчат старшого шкільного віку засобами тераробіки. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць. 2016. № 4 (36). С. 39–44.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.