Організаційно-педагогічні умови реалізаціїосвітнього процесу підготовки студентів до дій у екстремальних умовах
Abstract
Анотація. В статті розглядається проблема фізичної підготовленості студентської молоді до дій в екстремальних умовах військового стану. Визначено, що для досягнення необхідного ступеня готовності до дій в екстремальних умовах навчальний процес з фізичного виховання потребує створення навчально-екстремальної обстановки, де найважливішим елементом навчальної ситуації буде моделювання психологічних труднощів, а також включення трьох груп стресогенів: спортивно-ігрові, ситуаційні, реальні екстремальні.
Ключові слова: фізичне виховання, фізична підготовка, екстремальні умови, заклади вищої освіти.
Список використаної літератури
Волохова Г. О., Кащенко О. А. Психологічна підготовка курсантів як необхідний процес в умовах сучасної війни. Концептуальні напрями розвитку системи фізичної підготовки в Збройних Силах України в сучасних умовах та нормативноправові акти, що забезпечують її функціонування: матеріали Всеармійської наук.-метод. конф., м. Київ, 21–22 жовт. 2015. С. 120–123.
Гогунов E. H. Интеллектуальные задачи в спортивной практике. Самара. 2000. 98 с.
Корольчук М. С., Крайнюк В. М. Соціальнопсихологічне забезпечення діяльності у звичайних та екстремальних умовах. Київ: «Ника-Центр». 2006. 400 с.
Павлушенко, С. Психотравмуючі фактори бойової діяльності. Вісник Національного університету оборони України. 2020. № 5. С. 137–143.
Подгорна В. В., Смолякова І. Д., Апенько Д. В. Вплив силових тренувань на психоемоційний стан студентів. Перспективи та інновації науки. 2021. № 5(5). С. 542–554.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.